Zo, daar zijn we weer!
Ik heb de afgelopen weken een hoop gedaan. De kabelboom, standkachel monteren en testen, stoel en bankbekleding 5x gereinigd

met een waterstofzuiger en speciale tapijtreiniger, wanden geisoleerd met 25 mm armaflex, kasten erin gezet en alle verbruikers inclusief het bedieningspaneel getest.
Conclusie: alles werkt prima

behalve de indicatie voor de afvalwatertank. Daar heb ik al wat over gelezen en wellicht krijg ik die toch nog aan de praat. Tevens heb ik geen buitentemperatuursensor aangesloten, echter kan ik die temperatuur wel aflezen op de climadisplay. Misschien dat ik toch nog een sensor ga plaatsen om de display volledig te laten functioneren. Het opladen gaat met 14.1 tot 14.3V.
Gisteravond het hemeltje en de A-stijlbekleding geplaatst, wat een drama is dat, zeker als je aan de linkerkant naast de camper kabelboom nog extra kabels legt. Uiteindelijk dik tevreden met het resultaat. Alleen jammmer dat mijn bedieningsunit geen rood-verlichte toetsen heeft. Ben jaloers Ben!
Morgen de kasten er weer uit. Vervolgens verder met 15 mm armaflex isolatie achter het keukentje (minder ruimte aldaar), wielkas bekleden, gasafvoer en andere doorvoeringen definitief aansluiten. Daarna gaat de vloerbedekking (met een extra vloerisolatie bestaande uit oa bitumen) aan de voorzijde erin. Stoelen erop enz..
Heel erg veel tijd gestoken in het zoeken en lezen hier op het forum en t4wiki.de. Wat een bronnen van informatie. Oskar bedankt voor het ontbrekende kabeltje voor het aansluiten van de kabelboom op de zekeringkast naast het stuur en ook Ben uiteraard voor het meedenken en zoeken naar de juiste oplossingen en tips.
Nu weer even een zooi foto's.
Oja, ik denk dat we ons maar eens aanmelden voor het camperweekend, zo dicht bij huis kunnen we niet laten schieten natuurlijk!