Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

echt niets meer waard?

vragen over de T4
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: echt niets meer waard?

Bericht door matje86 »

vreemd mijn vorige 1.9td reed op de snelweg gewoon 130 ook met caravan d,r achter
alleen mocht het toen nog nie :bifun :bifun
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: echt niets meer waard?

Bericht door frank884 »

matje86 schreef:vreemd mijn vorige 1.9td reed op de snelweg gewoon 130 ook met caravan d,r achter
alleen mocht het toen nog nie :bifun :bifun
Heb met een 2 assige aanhanger met huif in 2005 in Polen meubelen gehaald met de 1.9 TD
zal totaal wel een dikke 2 ton aan de haak zijn geweest.
maar als je dan een vrachtwagen voorbij wil, dan is dat een moeilijke zaak, en bergop
dan zakt die terug naar de 3e versnelling amper 60 km/h
en ook ik ben thuis gekomen, maar het rijdt niet leuk.....
maar op vlak terrein, en bij relatief lage snelheden is die 1.9 TD perfect voor aan de aanhanger.
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm

T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: echt niets meer waard?

Bericht door odorf »

@Mum,
Veel plezier met jullie Vivaro, en inparkeren zult u op den duur toch ook wel gaan leren? Het is allemaal weer even nieuw qua verhoudingen. Ik zet mijn bus nu ook in veel krappere plekjes als toen ik hem net had. Waarde van de t4 met zulke motorschade? In NL is dat ook niet zo heel veel, maar heb eigenlijk geen idee.

@Frank,
Op 80 km wegen heb ik ook prima met mijn 1.9td en een ahw rondgeknord. Maar als je met een stevige tegenwind en een net iets te hoge huiftrailer op de snelweg op pad gaat dan had in ieder geval mijn motortje het snel heet. En inderdaad 60-70 gaat goed, maar 80 was net haalbaar. :nuts En dat voelt dan voor mij niet fijn, omdat je geen reserve meer hebt.

@Matje, 130 met die caravan en fietsen en alles??? Dat was zeker de helling bij Luik naar beneden? :bonk

Groeten,
Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Plaats reactie