Oskar, toch 2 zekeringen voor de kachel.
Roger, heb bij de 6 polige stekker de 2 draden al door verbonden.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
eberspacher gaat niet aan
Re: eberspacher gaat niet aan
Mobilvetta miller camper Fiat 2.8 JTD
Volvo V70
Fiat 500
Moto Guzzi V7 special
Re: eberspacher gaat niet aan
Freek, als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk, maar als zekering S14 stuk is werken er meerdere dingen niet, dit is je algemene zekering voor + na contact.
De zekering SB4 is de zekering alleen voor de kachel, deze heb je dus nodig om de kachel stroomloos te maken (resetten).
De zekering SB4 is de zekering alleen voor de kachel, deze heb je dus nodig om de kachel stroomloos te maken (resetten).
Groet, Oskar.
Re: eberspacher gaat niet aan
Oke dat wist ik niet.
Aangezien dat ik SB4 niet kon vinden heb ik de accu even losgekopelt (resetten)
Maar waar zit SB4 eigenlijk?
mvg Freek
Aangezien dat ik SB4 niet kon vinden heb ik de accu even losgekopelt (resetten)
Maar waar zit SB4 eigenlijk?
mvg Freek
Mobilvetta miller camper Fiat 2.8 JTD
Volvo V70
Fiat 500
Moto Guzzi V7 special
- Multivan Generation
- Berichten: 33875
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: eberspacher gaat niet aan
onder de bestuurdersstoel?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: eberspacher gaat niet aan
Nee,daar zitten bij mij geen zekeringen.Multivan Generation schreef:onder de bestuurdersstoel?
Mobilvetta miller camper Fiat 2.8 JTD
Volvo V70
Fiat 500
Moto Guzzi V7 special
Re: eberspacher gaat niet aan
SB4 zit, of hoort te zitten, in de losse zekering lijst onder op je zekeringkast.
Groet, Oskar.
Re: eberspacher gaat niet aan
Dit is de recentste topic die ik hierover gevonden heb dus ik ga hier even op voort.
Ik heb gisteren een nieuw omlooppompje gemonteerd uit een T5 want dat goedkoop ebay-ding had de geest gegeven. Nu merk ik dat de kachel niet aan gaat. Dus wat gebeurt er...
Als ik hem op zet gaat de turbine draaien, ik hoor de pomp tikken, uitlaatje blijft koud blazen en na 2 minuten valt hij uit.
Is de gloeibougie gemakkelijk te vervangen terwijl de kachel ingebouwd is?
Is een verstopping van de dieselleiding mogelijk?
Wat kan ik het beste eerst doen?
Ik heb gisteren een nieuw omlooppompje gemonteerd uit een T5 want dat goedkoop ebay-ding had de geest gegeven. Nu merk ik dat de kachel niet aan gaat. Dus wat gebeurt er...
Als ik hem op zet gaat de turbine draaien, ik hoor de pomp tikken, uitlaatje blijft koud blazen en na 2 minuten valt hij uit.
Is de gloeibougie gemakkelijk te vervangen terwijl de kachel ingebouwd is?
Is een verstopping van de dieselleiding mogelijk?
Wat kan ik het beste eerst doen?