Schud hier van het lachen en begrijp je/jullie reacties.
Binnen is echt geen optie. Sinds onze Camper 4WD is, moest ook onze 75 liter watertank weg onder de auto...en die zit dus nu binnen samen met een truma en met die wetenschap is de bergruimte opeens een stuk minder, ook bij deze LWB. In de box zitten echt alleen de tafel en stoeltjes (en een luifeltje en bbq en stroomkabel voor de camping). Mevrouw wil ook luxe en goed zitten...
We hebben volgende maand in Duitsland een 4 x 4 VW Meeting (Mammut Park) en gaan daar ook eens kijken hoe andere mensen die ook 4 WD hebben, dit hebben aangepakt.
Ik dank jullie allen voor jullie ideeën, tips en advies. Hoe meer mensen meedenken, hoe beter wij alle mogelijkheden kunnen bekijken.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Advies gevraagd ivm Toprail Brandrup icm imperial
-
- Berichten: 930
- Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
- Locatie: Maasbracht
Re: Advies gevraagd ivm Toprail Brandrup icm imperial
Groetjes, Petra
Re: Advies gevraagd ivm Toprail Brandrup icm imperial
En, hoe was de meeting? ben je nog wat tegengekomen?
Tegenwoordig doen ze bij veel auto's geen reservewiel meer, zelfs geen thuiskomertje.
maar wel een spuitbus met slurrie en voldoende druk om een kapotte band weer op druk te brengen. zou dat een oplossing kunnen zijn? dan kun je het hele reservewiel thuislaten.
Tegenwoordig doen ze bij veel auto's geen reservewiel meer, zelfs geen thuiskomertje.
maar wel een spuitbus met slurrie en voldoende druk om een kapotte band weer op druk te brengen. zou dat een oplossing kunnen zijn? dan kun je het hele reservewiel thuislaten.
Groet, Bart
- Multivan Generation
- Berichten: 34475
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd ivm Toprail Brandrup icm imperial
Als je naar Ijsland gaat en ook off-road gaat rijden,busbart schreef: Tegenwoordig doen ze bij veel auto's geen reservewiel meer, zelfs geen thuiskomertje.
maar wel een spuitbus met slurrie en voldoende druk om een kapotte band weer op druk te brengen. zou dat een oplossing kunnen zijn? dan kun je het hele reservewiel thuislaten.
dan is dat geen optie.
Re: Advies gevraagd ivm Toprail Brandrup icm imperial
Mijn reactie is misschien (te) laat maar hierbij toch een mogelijke oplossing voor jullie probleem:
Tegenwoordig zijn er van die fietsenrekken voor op de trekhaak (Thule, Westfalia) die naar beneden zijn te klappen (met fietsen) zodat de achterklep open kan. Is dit misschien een optie om het reserve wiel hierop mee te nemen?
Door de bagage bak iets hoger op het achterklep rek te plaatsen kan het reservewiel daar mooi onder.....
Groetjes,
Arjan

Tegenwoordig zijn er van die fietsenrekken voor op de trekhaak (Thule, Westfalia) die naar beneden zijn te klappen (met fietsen) zodat de achterklep open kan. Is dit misschien een optie om het reserve wiel hierop mee te nemen?
Door de bagage bak iets hoger op het achterklep rek te plaatsen kan het reservewiel daar mooi onder.....
Groetjes,
Arjan

nr. 1075 (de vorige California Coach 75 KW, 102 pk)
VW T4 California FreeStyle 3e generatie AXG 111 KW, 151 pk
VW T3 Club Joker 1984, WBX 57 KW, 78 pk (Brownie)
VW T4 California FreeStyle 3e generatie AXG 111 KW, 151 pk
VW T3 Club Joker 1984, WBX 57 KW, 78 pk (Brownie)