hier zitten al mijn schroevendraaiers inblauwe lijn van Bosch dan een Makita Ivo

otzie
hier zitten al mijn schroevendraaiers inblauwe lijn van Bosch dan een Makita Ivo
Als CC amersfoort geplaatst heeft maar t functioneert niet zou ik ze daar toch eerst op aansprekenDeskman schreef: 12 jun 2018, 13:51 Uiteindelijk mijn hefdak van een nieuwe cylinder laten voorzien in Amersfoort. Duur grapje van € 500-plus maar dan heb je ook wat.
Alleen lijkt er nu intern iets mis te zijn. Het dak wil niet helemaal omhoog en gaat voor het eind over in een hoog toerental alsof de olie op is.
Weet iemand nog een bedrijf dat dit kan fixen / nakijken? In Amersfoort hebben ze nu geen tijd en ik wil graag een beetje meer inzicht krijgen in wat er nou mis kan zijn.
volgens mij kunnen de sensoren niet verschuiven, deze zitten vast in een inkeping op de pomp zelf.Kun je de lengte tussen de sensoren links en rechts vergelijken
Wat mag zo’n slot kosten eigenlijk?Sandman75 schreef: 09 okt 2019, 17:03 Laatst met construct gebeld, ze monteren sloten aan huis, misschien heeft iemand er iets aan![]()
otzie schreef: 09 okt 2019, 19:37 ola, (off-topic)
wij hebben een bearlock deze kost rond de 550.- inclusief inbouw door een gecertificeerd scm bedrijf.
deze sturen dan de papieren op naar je verzekeringspartij
zelf kopen en installeren kan ook alleen krijg je dan geen certificaat, en krijg je het versnellingsbakslot niet meeverzekerd
wellicht is het informeren bij verschillende inbouwadressen met kiwa-scm een optie? om zo een "normale" prijs te krijgen
groet otzie
wellicht is dit voor de verzekering die je voor ogen hebt voldoendeoorzien van een GPS alleen zonder certificaat..