Inderdaad niet origineel. Die kaktus bekleding kan nog in 2002 maar het meubilair is van voor 2000. Ik zie trouwens ook die derde gordel/zitplaats op de achterbank niet.
Overigens staat nergens in de advertentie dat het een originele Westfalia is, dus tsja. . .
Hanz schreef: 01 aug 2022, 09:41
Inderdaad niet origineel. Die kaktus bekleding kan nog in 2002 maar het meubilair is van voor 2000. Ik zie trouwens ook die derde gordel/zitplaats op de achterbank niet.
Overigens staat nergens in de advertentie dat het een originele Westfalia is, dus tsja. . .
Wat denk je van de eerste regel van de beschrijving:
"Dit is echt de beste buscamper; de Volkswagen Westfalia T4."
Klopt allemaal, de termen Westfalia, California en T4 camper komen voorbij.
California: ja het is een California interieur
Westfalia: ja het is een interieur en hefdak van Westfalia
Wat ik bedoel is dat er niet geclaimd wordt dat het een originele (of af-fabriek) Westfalia camper is. Want dat hebben we hier ook al diverse keren gezien dat er beweerd wordt dat het een originele Westfalia is terwijl er geen onderdeeltje van Westfalia te bekennen is of dat het overduidelijk een Reimo-, Carthago- of zelfbouw interieur is.
Wat overeind blijft is dat dit een later ingebouwd interieur is en dat de advertentie verder ook niet helemaal klopt; geen derde gordel achterin en geen lengte tot 4 meter.