Hij is weer thuis.

Zelf even de puntjes op de i zetten, en dan weer genieten.
Nog vóór deze feestdagen jullie bus terug, dus hoop dat je er weer lekker op uit kunt.

DAT vind ik altijd zo schandalig bij autoschadebedrijven.....annoyingthing schreef: en natuurlijk wassen want schoner is ze er niet op geworden.
Beter als dit kunnen het we helaas niet verwoordenRoger B. (11)61 schreef:DAT vind ik altijd zo schandalig bij autoschadebedrijven.....annoyingthing schreef: en natuurlijk wassen want schoner is ze er niet op geworden.
halve auto overspuiten, een bedrag aftikken (bij de verzekering of de klant) waar je steil van achteroverslaat, maar even de puntjes op de i zetten door een auto gewassen af te leveren......dat snappen ze niet
chv schreef:Moet met dat wassen niet een poosje worden gewacht totdat het nieuwe spuitwerk helemaal is uitgehard?
Charles Vos
Klopt idd ja dat de tegenpartij moet betalen in ons geval.Reny schreef:Ik zou gewoon eens bellen met je verzekering.
Iemand schrok begin februari zo van mijn mooie almera dat ze gas gaf ipv van te remmen. Van voor naar achter had ik schade (en een kapotte stuurstang ofzo).
In ieder geval bij het ophalen van mijn auto bleek dat ze de achterbumper niet hadden gerepareerd, zaten nog allemaal krasjes. Ja mevrouw dat hebben we niet gedaan anders was uw auto total loss (of kon er op geboden worden).
Ik bellen met de verzekering: hmmmm nee met die 500 euro extra schade was mijn auto lang niet total loss, en nee het was niet de bedoeling dat ik buiten mijn schuld extra schade overhield na een foutje van een ander.
De verzekering heeft wat gebeld en het restant wordt nu ook gemaakt.
Volgens mij komt het er op neer dat je maatschappij heel erg meewerkt omdat zij de schade verhalen op een ander (dat was toch ook bij jou het geval). En zoals bij jou het werk al helemaal niet naar tevredenheid is!
Succes