Een nieuwe brandstofpomp voor een 2.0 benzine kost ongeveer 170-180eur .RITC schreef:Gaat lekker aan deze kant.
Vandaag een andere aanhanger gekocht. Aangekoppeld en klaar om te vertrekken wil de bus niet starten :?
Alle zekeringen nagekeken, niks kunnen vinden. Toen de ANWB maar gebeld. Monteur alle mogelijke oorzaken nagekeken zijn conclusie de brandstofpomp verstopt/slecht. Dus toen op transport naar huis, de kleine en moeders de vrouw achter in de vrachtwagen ooh wat heb ik weer een bult pluspunten verzameld :E
Is een brandstofpomp duur???
:love Kei liefRITC schreef:Ons ventje, z'n eerste groente hapje. Worteltjes![]()
Valt inderdaad mee.Pascal-141 schreef:Een nieuwe brandstofpomp voor een 2.0 benzine kost ongeveer 170-180eur .RITC schreef:Gaat lekker aan deze kant.
Vandaag een andere aanhanger gekocht. Aangekoppeld en klaar om te vertrekken wil de bus niet starten :?
Alle zekeringen nagekeken, niks kunnen vinden. Toen de ANWB maar gebeld. Monteur alle mogelijke oorzaken nagekeken zijn conclusie de brandstofpomp verstopt/slecht. Dus toen op transport naar huis, de kleine en moeders de vrouw achter in de vrachtwagen ooh wat heb ik weer een bult pluspunten verzameld :E
Is een brandstofpomp duur???
Valt dus nog mee .
Dank uIcebox schreef: :love Kei lief
Ik wil je niet ontmoedigen hoor,RITC schreef:De T4 krijgt er 10 tot 15 pk bij![]()
Heb een dakspoiler gekochtmoet alleen nog een kleurtje op
Bij 8,5" breed achter krijg je de schuifdeur niet meer openRITC schreef:Heb een setje 16 inch staal gekocht, deze ga ik laten verbreden en dan een leuk kleurtje coaten.
Hoe breed zal ik ze doen??
Welke kleur
De Engelsen gebruiken er inderdaad vaak Vito velgen voor , omdat die een hogere ET waarde hebben dan de T4 wielen .Gretschi schreef:Dit komt van het Engelse forum, http://www.vwt4forum.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Banded steels
my steels, 16 x 6.5J ET60 mercedes vitos, are at banded steels as we speak
should have them back back end of next week...going for a 2"band on the front and 2.5" band on the rears, making them 8.5J and 9J respectivly...will obviously get some pics up as soon as i have painted them...black, of course
Key is to buy/have steels with a high offset...mine were ET60, which had they been on my van would have stuck well in under the arch...
How it works is... if you put a 2"band on an ET60, 6.5J wheel, how you work out what the ET will be in the end is, working in mm's, a 2"band = approx 50mm, you then half it and subtract that number from your original ET... so with an ET60, a 2" band, my wheel will come out as an 8.5J wheel with an ET 35 (60-25) ...perfect fit for the front and the rears will, with a 2.5" band making them 9J with a 28.5ET ...so i know these will fit as i already run 9J et15 borbet A's on the rear
But...and this where you have to be careful...if you had a similar wheel with say an ET 30 wheel, you would end up with an ET5, 8.5J wheel which on the front would not work and you may get away with on the back with a spaced out slider...
hope that kinda makes sense...
groetjes