Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Van rolstoelbus naar camper.
- Robert Fox
Re: Van rolstoelbus naar camper.
Yes, vandaag eindelijk het nieuwe kenteken ontvangen, de bus is dus nu officieel als camper geregistreerd.
Bij de Belastingdienst zojuist telefonisch het kwartaaltarief aangevraagd dus dat gaat maandelijks een hoop geld schelen.
Groeten,
Robert
Bij de Belastingdienst zojuist telefonisch het kwartaaltarief aangevraagd dus dat gaat maandelijks een hoop geld schelen.
Groeten,
Robert
- Robert Fox
- Robert Fox
- Robert Fox
Nee, maar er moet nog e.e.a. aangepast worden en pas als alles is aangesloten op de 2e accu maak ik het netjes vast.jan2009 schreef: Zijn de tireps op?
Het wordt straks allemaal strak weggewerkt, ook als je er uiteindelijk niets meer van ziet.

Groeten,
Robert
- Robert Fox
Hoi Robert, kan je dat kwartaal tarief helemaal telefonisch afhandelen, willen ze geen foto's hebben?Robert Fox schreef:Yes, vandaag eindelijk het nieuwe kenteken ontvangen, de bus is dus nu officieel als camper geregistreerd.
Groeten,
Robert
Groeten Olaf
Vw T5 GP 2.0 180-pk 10-2010 highline
VW Kever 1679cc bj 1959
Fiat 500s 2015
Berini eitje M13 +/-1955
VW Kever 1679cc bj 1959
Fiat 500s 2015
Berini eitje M13 +/-1955
- Robert Fox
Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Belastingdienst om te informeren welk formulier ik moest insturen.Olaf schreef:Hoi Robert, kan je dat kwartaal tarief helemaal telefonisch afhandelen, willen ze geen foto's hebben?
Groeten Olaf
De medewerker van de Belastingdienst gaf aan dat ik de aanvraag telefonisch kon doen en heeft het vervolgens meteen in gang gezet.
Zij kijken in het RDW bestand of de bus als camper is gekeurd en indien ze meer informatie (foto's) willen hebben vragen ze die bij je op. Alles kan zo'n 6 weken duren.
Ik ben nu nog in afwachting van bericht van de Belastingdienst en vanaf de datum van aanvraag is de incasso van de motorrijtuigenbelasting stop gezet.
Groeten,
Robert
Ze gaan zeker foto's opvragen. Printjes, geen bestanden.
Je krijgt ze wel terug. Zorg dat alle keuringseisen goed in beeld zijn. Dus ook een bed fotograferen, hefdakje omhoog en de keuken met opengeklapt deksel.
Je krijgt ze wel terug. Zorg dat alle keuringseisen goed in beeld zijn. Dus ook een bed fotograferen, hefdakje omhoog en de keuken met opengeklapt deksel.
- Robert Fox
- Robert Fox
Erg fraai allemaal!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
- Robert Fox
- Robert Fox
Heb je ook nog qsl kaarten ?
Breakie break

Breakie break

- Robert Fox
Ik rij vaak met een groep vrienden naar VW-meetings en dan is zo'n 27mc super makkelijk en veel goedkoper als de GSM gebruiken.
Groeten,
Robert

Groeten,
Robert