hoop dat ze ook zo mooi zitten tijdens het rijden.
en helemaal mooi dat de kleur past bij de rest.
ben benieud als ze beiden elektrisch zijn aangesloten.
Gr. Utsie
Thuis achter de computer administratief werkensgsdebruijn schreef:Mooi dat het gelukt is, dagje vrij? die pb's kwamen ook zeer rap terug![]()
Hoe is het me de ondersteuning van de hamstrings, ook een belangrijke op lange ritten.
Stoelverwarming heb ik niet gevonden, dus nee.limburger schreef: zit er nu ook stoelverwarming in? of mis je die (nog) niet?
ik vind een stoel zonder losse hoofdsteun wel een aparte degelijke uitstraling hebben!
je bus wordt met iedere aanpassing weer meer je eigen unieke bus. dit is een geweldig topic om door te lezen
weet ik nog niet... en dank je wel..kurt&oxana schreef:ziet er super uit Peter , wat is de volgende stap ?
Dank je Jan, de stoelconsoles bij onze bus herbergen nogal wat extra spul zoals 2de accu, en aan de bijrijderszijde 2 versterkers, dus ja, dan is de keuze voor stabiele T4 consoles gauw gemaakt.jan2009 schreef:Ziet er sjiek uit. En netjes zo op die onderstellen
Dank je wel, als je wat meer out of the box zou denken, en niet bij alleen VW blijft dan wordt je vanzelf creatief.Oviivo schreef:Het zijn erg fraaie stoelen! Ik zou toch echt de armleuningen missen, retrofit ?
Dat bijpassend op kleur was zeer belangrijk voor me. En al een van de redenen dat ik super fraaie Saab stoelen aan mijn neus voorbij heb laten gaan.Utsie schreef:Peter, Ziet er erg goed uithoop dat ze ook zo mooi zitten tijdens het rijden. en helemaal mooi dat de kleur past bij de rest. ben benieuwd als ze beiden elektrisch zijn aangesloten.
Gr. Utsie
Dag Jan,jan2009 schreef:Vindt het wel bijzonder dat ik daar op je busvloer een waterpomptang en een Vuist ! zie liggen. Is nu niet bepaald het gereedschap wat ik bij jou verwacht.![]()
![]()
Is je bijrijdersstoel nu ook weer draaibaar? Groetjes , ook van Ada
Wat ben je toch ook een aimabel schatje, heMultivan Generation schreef: Dank je wel, als je wat meer out of the box zou denken, en niet bij alleen VW blijft dan wordt je vanzelf creatief.
Ik snap niet dat je dan denkt aan aanpassing van mooie lederen juweeltjes met armleuningen, die naar buiten zouden wijzen.
Mijn spullen blijven in mijn bus. Sorry HarryHarry 341 schreef:Ben benieuwd wat mijn verbruik dan gaat worden als ik jouw spullen gemonteerd heb...en de katvervanger...
Rij nu al 1100 km op een tank...en nog 100 meer tijdens vakantie...