ik zal het topic nieuw leven inblazen. Meer dan 6000 hits,

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.
Wij gebruiken de bus als camper dus voor het eerst dit jaar uit de wegenbelasting gegooid. Het kriebelt dan wel steeds dat je niet kan gaan rijden met de bus.
Ben bezig geweest om de schakelbolletjes te vervangen. Heb hiervoor het hele schakelmachaniek onder de bus eruit gehaald, koste mij 3 avonden. Alle kunsttofdelen vervangen met een setje van
http://www.transporteile.com. Erg handige site, binnen 48 uur in huis. Het inelkaar zette is zeker geen makkelijke klus, je moet het kunsstof helemaal vervormen. Maar bus schakelt weer als een nieuwe, ik heb weer een klik klak bak..
Verder blijft de roestduivel nog steeds opduiken. Ik probeer het netjes bij te houden en de bus zo droog mogelijk te stallen.
Verder heb ik de velgen gespoten zoals al aangegeven in Wim zijn project(je), dit vind ik aardig goed gelukt. Ik zal een foto toevoegen.

- 20150406_140657small.jpg (57.05 KiB) 907 keer bekeken
Vorige week wilde ik nog naar de meeting komen echter de APK zorgde ervoor dat ik niet mocht rijden. Mijn veren achter waren gebroken, chassisnummer was niet goed leesbaar, ( de lak is in ieder geval dik genoeg erop gespoten

) Alleen de rotste klus besteed ik uit, de bovenste fuseekogel vervangen.
Veren heb ik van week erop gezet en ook tegelijkertijd nieuwe rubbertjes bij VW gehaald, deze waren ook compleet op. Veren zijn op aanraden van dit forum Eibachs pro geworden. Verlagen wilde ik toch al een keer doen. De eerste indruk is erg goed, maar heb daar nog wel een vraag over, zal ik stellen in het T4 forum.
Als je kan zien op de foto er wordt druk gewerkt aan Wim zijn bus.
woensdag is de herkeuring dus op hoop van zegen.