Zo weer een berichtje over de voortgang want dat was al weer een paar dagen geleden, maar we hebben niet stil gezeten al die tijd.
daar waar de tank komt daar is de boel schoongemaakt en in de tectyl gezet en de tank is daarna meteen gemonteerd.
de remleidingen zijn gemonteerd en de kabelbomen zijn weer door de juiste gaten gestoken. tevens een beetje geruimd wat resulteerde in een grote bak vol met oud ijzer die ook afgevoerd is. verder komen steeds meer dingen op hun plek te zitten. Ik zelf houd me nu bezig met de remmen om die helemaal op te knappen en in de hitte bestendige verf te zetten. ook het rechterscherm zijn we aan het demonteren maar daar achter ziet het er niet echt fris meer uit, kijken hoe we dat gaan oplossen. Jeroen gaat zich de komende dagen bezig houden met de motor om die weer helemaal fris en in top conditie te krijgen. Jan, die gaat stug door met zijn "ding" en zeker niet onbelangrijk, de bedrading en alles wat daar bij komt kijken zoals centrale vergrendeling, alarm, navigatie, en wat niet was maar nu wel weer komt mistlichten enz.

- Momenteel Jan zijn domein.

- Mijn klus.....

- Ook hier veel schoonmaak werk en daarna in de bescherming.
Een kleine update maar er gebeurd toch wel wat hoop deze week weer wat meer te kunnen plaatsen.
Groet rinke
P.s. veel plezier morgen voor degene die naar de meeting gaan hoop veel foto's te zien ook van MultivanGeneration zijn koplampen.