Moet er dan ook gelijk een aantal pakkingen veervangen worden of kan de kachel ongestraft uit elkaar?

Morgen zal ik eerst maar eens wat proberen met de luchtslang

Had er maar om gevraagd toen je hier was . dan had je hem al gehad.BenTDI schreef:Heren wat een leerstof hier steek ik weer veel van op ....![]()
Af en toe een donkere tunnel maar dan is er weer licht ...maar ja de tik in de kachel is er nog ..
Hopelijk in het volgende topic een oplossing ...en ik probeer ook mee te denken mensen ...
Is er niet iets in de rotor gezogen? en kan dat idd wel aan de aanzuigkant?
De kachel heeft het wel even goed gedaan ......Hoelang ?
Zou ook wel eens die ETKA willen hebben....als eens gedownd maar kreeg m niet aan de praat.
Groet Ben
Jorit een dun magneetje aan een stevig ijzerdraad geplakt met doorzichtig plakband doet wonderen en je kan het in alle kanten buigen ...jorritK schreef:Ik heb 3 vragen mbt tot het plaatsen van de Eberspacher D3lp. Ik heb momenteel de doorvoeringen gemaakt en de aanzuigbuis met hoekstuk bevestigd. Lastig klusje trouwens, en vooral het opzuigen van de ijzerdeeltjes kun je noiit goed doen in die koker. Maar ja, dat terzijde.
Vraag 1: Het aanzuigen van de lucht gaat dat via de open verbinding tussen zekeringpaneel en "koker"-bocht?
Vraag 2: De bodem tpv de inblaas is behoorlijk zwak.Wat doen jullie hiermee? Ik kan me voorstellen dat met plaatsen van de vloer de stevigheid weer enigzins terug is en bovendien komt die kap er nog ruim overheen.
Vraag 3: Die rubber doorvoer van de inblaas sluit slecht aan op de golvende vloer. Gewoon afkitten naar eigen inzicht?
Alvast dank!
Shit kan ook niet alles weten ....maar hou die ruiten wisser maar vast kom vast nog een keer langs ...in wageningen....J.F.A. schreef:Had er maar om gevraagd toen je hier was . dan had je hem al gehad.BenTDI schreef:Heren wat een leerstof hier steek ik weer veel van op ....![]()
Af en toe een donkere tunnel maar dan is er weer licht ...maar ja de tik in de kachel is er nog ..
Hopelijk in het volgende topic een oplossing ...en ik probeer ook mee te denken mensen ...
Is er niet iets in de rotor gezogen? en kan dat idd wel aan de aanzuigkant?
De kachel heeft het wel even goed gedaan ......Hoelang ?
Zou ook wel eens die ETKA willen hebben....als eens gedownd maar kreeg m niet aan de praat.
Groet Ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fred
Rob, al terug van vakantie?....En hoe is het met je kachel?multivan_rob schreef:dan zal de standkachel er onderuit moeten, lijkt me???
Oskar 725 schreef:Michiel, het is dit type kachel, kabel gaat links boven horizontaal de kachel in.