Motorgeluid vindt ik nog behoorlijk hoorbaar voor een Common-Rail.
http://www.wir-in-neersen.de/T5/MV132kW_DSG.mp4
Filmpje van Lampie ontvangen.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 GP met geluid 180 DSG
T5 GP met geluid 180 DSG
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Re: T5 GP met geluid 180 DSG
Het hinderlijke geratel van de pompverstuivers ontbreekt. Dat is een vooruitgang. Maar de viercilinder-roffel is zo doorsnee.
Een vijf- of een zescilinder biedt toch meer muziek :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen





Re: T5 GP met geluid 180 DSG
Als je er mee gereden hebt vergeet je de vijf of zes cilinder
heeft over het hele gebied vermogen begint bij 1100 toeren te trekken met die biturbo
gr ben
heeft over het hele gebied vermogen begint bij 1100 toeren te trekken met die biturbo
gr ben
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3457
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: T5 GP met geluid 180 DSG
Jammer dat ze geen stukje autobahn gedaan hebben.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi