Ik wil graag een dvd-speler in mijn T5 inbouwen, maar bij alle apparaten die ik gezien heb, is de maximale inbouwhoek 30 graden. Het dashboard van de T5 staat onder een veel grotere hoek ( bijna 45 graden). Wie weet een oplossing?
Mvg Kees
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Dvd inbouwen in T5
Re: Dvd inbouwen in T5
Ik heb een Pioneer Avic-X1,met klapscherm,werkt perfect.
Het zo overigens ook wel zo netjes zijn om je voor te stellen in de
topic daar over.

Het zo overigens ook wel zo netjes zijn om je voor te stellen in de
topic daar over.

Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
- Donald4Motion
Welkom hier!
Hoezo kijk je niet naar een mooi klapscherm? dan word je audio ook niet zo snel weggekaaid
Hoezo kijk je niet naar een mooi klapscherm? dan word je audio ook niet zo snel weggekaaid

- zweiradunion
Het gaat juist om de maximale hoek van de CD/Dvd speler, niet om het beeldscherm.
Kees
Kees
- Donald4Motion
Misschien begrijp ik je verkeerd.zweiradunion schreef:Het gaat juist om de maximale hoek van de CD/Dvd speler, niet om het beeldscherm.
Kees
Is het de bedoeling dat de unit wat rechter komt om beter de cd/dvd erin te kunnen voeren?
Of dat het beeldscherm in een beter hoek komt te staan?
- zweiradunion
Ik wil graag een DVD/radio inbouwen, maar bij alle spelers die ik gezien heb, staat dat de maximale inbouwhoek 30 graden is. Bijvoorbeeld de Pioneer AVH3100 of de AEG radio/Dvd's van Conrad. Ik heb nu een Philips radio met CD-wisselaar ingebouwd.Het gaat er vooral om dat ik in het radiovak een achteruitrijmonitor kan plaatsen. Een hele andere oplossing is een monitor in een enkel Din vakje, is er zoiets te koop?
Kees
Kees
Er zijn een aantal opties:
Dubbel DIN systeem kopen, heb je navigatie, DVD kijken, Mogelijkheid voor achteruitrijcam en het is je radio, USB, Ipod, carkit etc.
De inbouw hoek van het systeem is geen probleem meerder sets geleverd en ingebouwd in een T5 en altijd goed.
Kenwood is de enige van alle dubbel DIN systemen waar het beeldscherm negatief kan kantelen en dat is wel handig bij een T5 omdat het beeldscherm dan meer verticaal komt te staan.
Een andere optie is een 1 DIN klapscherm. Ik heb nog wel een mooi systeem liggen voor niet al te veel geld. Zal straks eens kijken wat de maximale inbouw hoek mag zijn. Ik weet bijna zeker dat dit geen probleem oplevert.

Dubbel DIN systeem kopen, heb je navigatie, DVD kijken, Mogelijkheid voor achteruitrijcam en het is je radio, USB, Ipod, carkit etc.
De inbouw hoek van het systeem is geen probleem meerder sets geleverd en ingebouwd in een T5 en altijd goed.
Kenwood is de enige van alle dubbel DIN systemen waar het beeldscherm negatief kan kantelen en dat is wel handig bij een T5 omdat het beeldscherm dan meer verticaal komt te staan.
Een andere optie is een 1 DIN klapscherm. Ik heb nog wel een mooi systeem liggen voor niet al te veel geld. Zal straks eens kijken wat de maximale inbouw hoek mag zijn. Ik weet bijna zeker dat dit geen probleem oplevert.