Was het woensdag zat en ben spontaan een filiaal ingereden waar ze het nog "quick" schijnen te doen ook.

Hebben jullie ff, want is een aardig verhaal geworden

De bus op de brug, handel allemaal aangesloten en wat gesteld. Afgerekend 47.50 euro en de weg weer op.
Merkte totaal geen verschil, dus ik gelijk weer terug.
"Mmm......vreemd zeg.......het is altijd goed zo......zo doen we het altijd, nou zet m maar weer binnen meneer, kijken we wel weer eventjes."
Weer voor de 2 keer alles aangesloten, weer iets aan de sporing verbeterd en moest toen goed wezen.
Ik met 2 verschillende uitlijnuitdraaitjes (apart woord wel) weer de weg op, weer geen verbetering......

Gelijk bij thuiskomst gebeld dat het nog niet in orde was. "Komt u deze week nog maar eventjes langs meneer"
Ik belde vanmorgen 9.30 dat ik weer langskom en of 14.30 uur schikt en de uitlijnbrug vrij is?
"Ja hoor geen probleem, komt u maar langs"
Kom ik daar aan, na mn ochtenddienst (ben dan niet altijd op mn vrolijkst ) kreeg ik te horen: tja er staat nu een auto op die brug zonder remmen, kunt u om half 5 terugkomen?
GRRR gelijk er bovenop gesprongen dat die auto eraf gehaald moest worden, dat werd gelijk gedaan gelukkig. Afspraak is afspraak.
Toen de bus erop. Ze tilden de voortrein op zodat de wielen loskwamen. Met 2 man eraan draaien of er soms ergens speling in zat ofzo.
"Heren" zei ik, "Het probleem is de wielvlucht, die is niet in orde, dáár moeten jullie stellen voor de wielvlucht" ! Ik wees naar de bovenste fusee (wist ik van Bart

"Huh ??? Watte is datte dan", zo keken ze dus.
Bedrijfsleider erbij gehaald en die zei: "dan moet je maar naar de MERCEDES dealer om te laten verhelpen want dat gereedschap hebben wij niet????"
Nou lekker weer dan, weten ze het verschil wel tussen VW en Merc........pffffff
Ja, ik wilde een beetje grappig doen dat ik dat op "de club" had gehoord, werd nog uitgelachen ook, hebben ze hier ook al clubs voor?

Er schijnt een soort stang besteld te moeten worden, die tussen beide voorwielen geplaatst dient te worden om zo de wielvlucht af te kunnen stellen en die hadden ze niet. Is toch niet nodig? Naja, ze konden er niks aan doen, dus brug weer naar beneden .
"Fijne dag nog meneer" en hij liep weg. Dacht het dus ff niet he.....

Ik riep m terug vroeg m vriendelijk of ik mijn geld terug kon krijgen (47.50) , nou volgens mij zag hij water branden !!
"Nee dat doe ik niet want we hebben de sporing toch verbeterd?" Hij refereerde aan het uitlijnrapport.
"Ja dat zal wel, maar mijn klacht is niet opgelost, ik ben nu al voor de 3e keer hiero en er is nog niets opgelost, maar jullie hebben alleen geld uit mn zak getrommeld !"
"Maar we hebben er wel werk aan gehad meneer.........."
"Ja.....EN ??
"Ik wil gewoon mn geld terug ja!!"
"Nou, ik ga wel ff in overleg met mn collega....."
Komtie terug: "ik zal het goed met u maken: fifty-fifty".
Zo koppig als ik ben, zeg ik : "nee ga ik niet mee accoord, ik wil het gehele bedrag terug."
"Meneer ,ik kan niets meer voor u betekenen."
Laat ik m nog het foldertje zien wat je krijgt bij afrekenen over de beste garantie enzo blabla.
Staat een stukje in over: "Geen gekibbel garantie, ............nou dat klopt ook niet erg dan meneer de bedrijfsleider."
Loop ik boos naar mn bus, zeg dat ik er werk van ga maken durft die zak hooi nog te zeggen: "fijne jaarwisseling !!"
"Ja voor mij wel maar de jouwe wordt minder leuk, want ik ga gelijk het hoofdkantoor bellen thuis."
"Gaan we persoonlijk doen nu, vroeg hij nog......."
"Ja, als jij niet een klacht op kunt lossen en dan evengoed geld ervoor durft te vragen, wordt ik nogal pissig ja. Je hoort er nog van !!"
En ik reed boos achteruit de brug af.....
Gelijk zojuist het hoofdkantoor gebeld en de zaak uitgelegd, wat het uitlijn probleem was en hoe het "opgelost" werd.....
Ik werd in mijn gelijk gesteld, alles is genoteerd en ik zou er misschien vandaag nog van horen..
Ben benieuwd dus !
Zo.......hehe moest het ff kwijt hoor, stelletje prutsers zijn het daaro

Wordt vervolgd....

Groet Ron