Ah daar was ik al bang voor dat die het zouden zijn?
Die @#@$ zitten muur vast ..
Nee ik heb ff gevraagt aan een kennis..
De grote vast zittende moeren kunnen vast blijven zitten..
Ik moet een veer los halen en er 2 pennen uittikken..
Tinus schreef:Ah daar was ik al bang voor dat die het zouden zijn?
Die @#@$ zitten muur vast ..
Nee ik heb ff gevraagt aan een kennis..
De grote vast zittende moeren kunnen vast blijven zitten..
Ik moet een veer los halen en er 2 pennen uittikken..
2x boutje ringsleuteltje 13 uit het hoofd gezegd, evt beetje wd 40 (wel goed richten dat je niet je schijven meespuit) en een lange hefboom doen het meestal wel.
mocht je ooit je schijven gaan vervangen, dat is dop 21 en die zullen pas echt vast zitten ;) ( ik tilde met een pijp van een meter erop mijn bus in de lucht, in plaats van los te gaan...)
Wie vraagt wordt wijzer, die zwijgt alleen maar grijzer!
Ik zit ff mee te lezen want ik wil mijn achter remblokken vervangen.
Je eldiape linkje legt het uitstekend uit, alleen ik weet niet welke remblokken ik moet hebben.
Ik kom namelijk 2 verschillende diktes tegen 17,3 en 16,5 mm.
Weet jij waar ik, zonder de hele boel eerst los te moeten maken, kan zien welke dikte ik moet hebben?
Mijn bus is een California coach K3 75 KW TDI automaat (7DC TY3)
Tinus schreef:Ah daar was ik al bang voor dat die het zouden zijn?
Die @#@$ zitten muur vast ..
mocht je ooit je schijven gaan vervangen, dat is dop 21 en die zullen pas echt vast zitten ;) ( ik tilde met een pijp van een meter erop mijn bus in de lucht, in plaats van los te gaan...)
Kreeg die ook niet los, en daarom effe naar een boer gereden
en die ramde ze met een flinke luchthamer wel los!!!!