Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goede plaatwerker gezocht.

vragen over de T4
Plaats reactie
Marcel Slufter
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:29
Locatie: Rockanje

Goede plaatwerker gezocht.

Bericht door Marcel Slufter »

Weet iemand een goede en GOEDKOPE plaatwerker in de buurt van 0181......Er moet het een en ander glad getrokken worden.

Bvd, Marcel.
Gebruikersavatar
Bert B
Berichten: 221
Lid geworden op: 30 aug 2010, 00:01
Locatie: Hoekschewaard

Re: Goede plaatwerker gezocht.

Bericht door Bert B »

Marcel Slufter schreef:Weet iemand een goede en GOEDKOPE plaatwerker in de buurt van 0181......Er moet het een en ander glad getrokken worden.

Bvd, Marcel.
Ik werk zelf in 0181 dus ik weet dat je ongeveer 45 min. moet rijden, maar in 's-Gravendeel zit Reedijk Autoschade, Nijverheidsweg 4
3295KZ, 078-6734114.

Ga niet op het uiterlijk van de zaak af, want dat is containerbouw en nog erger. Ik heb zelf nog geen ervaring met ze, wel een offerte.
Ben daar gaan kijken op advies van een VW dealer, die liet er zijn eigen auto's ook uitdeuken, plaatwerken en spuiten; Bij mij een reparatie door VW geschat op 500 ex, zou daar 225 incl btw moeten worden.

Persoon komt op mij over als met een hart voor auto's en kennis van zaken/grondig. Liep netjes alles na, onderkant bij de schade, ook van binnenuit geprobeerd in te schatten, niet zoals vaak er even buiten omheen en een getal noemen.
(neej ik heb geen aandelen, gewoon een goed gevoel)
Wie vraagt wordt wijzer, die zwijgt alleen maar grijzer!

2.4D 1995 lwb dubb. cab.
gert99
Berichten: 376
Lid geworden op: 30 jan 2007, 16:41

Re: Goede plaatwerker gezocht.

Bericht door gert99 »

Bel eens een collega van mij, heeft heel de bus van mij gespoten en is ook perfect in plaatwerk restauratie, tel. nr is 0616881016, zeg maar dat het van mij afkomt.
Zit in Hardinxveld.

Grtz. Gert
Plaats reactie