Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Parkeerlicht T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2007, 21:54

Parkeerlicht T5

Bericht door Rudy »

Hoi allemaal, ben hier nieuw op dit forum.

Ik ben vandaag de trotse eigenaar geworden van een T5 dc Highline. En vandaag al het eerste probleem.

Bij het parkeren in mijn straat steekt mijn bus een stuk de weg op, daarom wil ik aan de rechterkant mijn parkeerlicht aan zetten. Alleen krijg ik dit niet voor elkaar.
Ik heb de instructies volgens mij wel goed uitgevoerd zoals in het boekje omschreven.

Kan iemand mij hierbij helpen!?!

ps. ik heb wel een functie op die bus zitten dat altijd mijn lichten blijven branden. Misschien heeft dit ermee te maken...
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

je richtingaanwijzer naar links of rechts doen dan moet je parkeerlicht aan die zijde blijven branden.
Afbeelding
Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2007, 21:54

Bericht door Rudy »

[quote="peter T5"]je richtingaanwijzer naar links of rechts doen dan moet je parkeerlicht aan die zijde blijven branden.[/quote]

Ja Peter, dat heb ik ook geprobeerd, maar doet het niet... heb ook al met mijn lichtknop wat gedaan, ook in combinatie met het knipperlicht omhoog... niets werkt...

Bedankt voor je reactie
bevri 165
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2007, 22:00
Locatie: Houten
Contacteer:

Bericht door bevri 165 »

parkeerlichten werken niet met de optie daglicht :huilen
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Klopt, als je de optie daglicht schakeling hebt meebesteld, vervalt het parkeerlicht.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2007, 21:54

Bericht door Rudy »

Ow dat is jammer... hadden ze er wel even bij mogen vertellen.

Allemaal bedankt voor de snelle reacties...
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

STERKER NOG..

Bericht door Guus NLB »

Sterker nog, bij de mijne waren ze vergeten om de daglichtschakelaar mee te bestellen ondanks uitdrukkelijke wens. Daarna is in de werkplaats het een en ander omgeprogrammeerd en veranderd zó dat ik met behoud van de originele lichtschakelaar die daglichtfunctie heb.
Echter, als ik nu de richtingaanwijzer naar links of rechts zet met contact uit, dan gaat het dimlicht branden :jump

Groeten van Guus
Plaats reactie