Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5

vragen over de T5
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

kijk patrick dat bedoel ik nou,en ja de kinderziektes en als de verkoper zegt ,ja meneer alles is opgelost ik heb voor dat ik ging beslissen wat ik wilde kopen al een tijdje op ww gekeken want ik wist helemaal niks van een t5 ,
trouwens toen ik een rondje in vito had gereden duurde maar 300 meter trug gezet klereherrie 111 type maar ben ongeveer 1.5 uur met t5 weggeweest.
rijd gewoon geweldig ,ik denk dat ik gewoon pech heb ,
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

Ik vind het begrijpelijk dat je je ongerief wilt uiten,maar niet op een manier van koop maar een transit of dan maar een vito.
Stel de vraag dan hoe andere dealers dit oplossen of andere berijders hiermee omgaan,of dat die problemen bekend zijn.
Als je een fatsoenlijke dealer hebt zal het ongerief op zijn minst zijn,en zal hij samen met jouw naar een oplossing zoeken.
Niet alles staat of hangt met het product,de ondersteuning is minstens zo belangrijk.
Ik denk dat het belangrijk is dat hoe moeilijk ook je positief blijft.
En ik heb met een ander merk ook heel erge dingen meegemaakt,maar nou op dat forum mijn ongerief te laten blijken,nee.
Gewoon ingeruild,mijn verlies genomen(15000 euro)en verder met een transporter.
En ik ben dan ook niet van plan om daar mijn energie aan te besteden.
Als ik je kan helpen met e.e.a. Daan graag,maar iets andere instelling zou fijn zijn.

Groeten Pannekoek.
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

oké Fred ,hierbij mijn exuses .
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Ik zal nog eens wat positief inzenden :bonk
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

Ha die Painter,

Tsja wat zal ik zeggen, we zullen wel een stel rare kwasten zijn of zo.
Maar blijf doorgaan met ook de positieve geluiden. Elke auto heeft zijn nukken, die mogen absoluut ook uitgelicht worden, maar om daar nu een heel merk om plat te branden......
:politie

Positief of negatief, een ieder moet hier zijn verhaal kwijt kunnen.
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
tevijf
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:30

Bericht door tevijf »

Als ik de verhalen van Daan lees heeft hij het vooral met zijn dealer niet getroffen. Wanneer je een auto na reparatie ophaalt bij de garage en er werken dingen niet dan is er gewoon onbenullig slordig gesleuteld, en (veel erger) is de auto niet gecontroleerd door een ander dan de monteur die eraan gewerkt heeft. Ik kan me voorstellen dat je er hartstikke ziek van wordt als er steeds dingen mis zijn maar volgens mij wordt er nog altijd meer stukgesleuteld dan stukgereden!

Zo heb ik eens een nieuwe golf opgehaald en voor ik de straat uit was lag de trekhaak al op het asfalt. Okee je kan 's wat vergeten, maar de week na het vastzetten bungelde een achterlicht aan zijn bedrading achter de auto. Ik bedoel maar: ligt niet aan de auto, maar aan de monteur.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

Dat dacht ik er ook doorheen te lezen, hoevaak de auto ook stuk is, als de dealer het vakkundig oplost ga je tevreden naar huis.
Probeer eens een andere dealer en geef daarbij niet zo op zijn collega af.
volgens mij is dat bij de meeste mensen met problemen met hun t5 dat het grootste euvel.
vraag andere eens op het forum wie er erg tevreden met hun dealer is op dit terrein.
Stefan m heeft ook veel ervaring met narigheden met zijn t5,misschien kan je met hem contact opnemen.

Succes!!

Fred
JvB
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:33

Bericht door JvB »

Ik ben het niet met je eens, ik vind dat wanneer er een nieuwe auto door een dealer wordt afgeleverd deze klaar moet zijn en zonder gebreken. Wanneer er toch gebreken zijn en deze worden niet naar behoren opgeslost moet je juist wel afgeven op die dealer die zijn werk niet goed doet. Misschien leren ze er dan van en is het in het vervolg beter.

We betalen immers meer dan genoeg voor de Transporters.

Ik ben zelf enorm ontevreden over mijn dealer, op alle fronten worden afspraken niet nagekomen en laten ze mij en mijn collega verschillende keren voor niets naar het bedrijf komen.

Het betreft autobedrijf ****************. Tip: kom je uit de buurt, ga dan ergens anders heen.

*************** heb de dealernaam verwijderd zie huis regels :boos
Henk-1
Justin
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

ook mee eens alleen 2 vw dealers heeft niet zo veel nut denk ik,zoals wij onderling wel!

thanks voor de tip,maar let effe op, op deze manier word het niet zo gewaardeerd op ww,onderling mailen over welke dealers kan wel.


Fred
Richard-221
Berichten: 141
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Andelst

Bericht door Richard-221 »

@ jvb

Ook ik heb niet zulke goede ervaring met **********
Ik heb er zo'n 5 jaar terug een Golf in onderhoud gehad maar idd kunnen ze absoluut niet hun gemaakte afspraken na komen.
Heb nu (2 weken) terug m'n T5 bij Zijm in Huissen gekocht en tot nu toe weinig ervaring met de garage maar ik ben tot nu toe wel goed geholpen in de garage

********** problemen met dealers mogen niet geuit worden op het forum
Als je hier problemen mee hebt , ga ze dan persoonlijk met de dealer uitpraten
En maak ze niet zwart op het forum
Mocht je hier niet mee eens zijn ................... zie huisregels
vr. gr. Henk-1
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

:muur :muur :muur :muur :muur :muur :muur :muur

Als ik de topics lees waar dealers / namen / afkortingen van werknemers enz. worden genoemd gaan mijn haren rechtomhoog staan :ie :boos

Het geeft zeker een " lekker gevoel " om je frustraties van een bedrijf kenbaar te maken en op het :wjw forum te plaatsen
Maar ik zit hier niet op te wachten, je brengt mij in de verlegenheid en in de problemen
:wjw is het middelpunt van de VW T4 en T5 gebeuren, en word heel veel gelezen . Dealers bedrijven PON iedereen kijkt mee.

Het is heel makkelijk , jullie moeten de huisregels naleven
Is wjw niet een openbare forum ................. NEE
Ik wil mijn huis niet op spel zetten voor een mening verschil :alarm :politie :boos
Laat het duidelijk zijn
Laatst gewijzigd door Henk-1 op 29 jan 2007, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Daar kan ik mij bij aansluiten, aangezien je een verhaal altijd van 2 kanten moet horen, en ook ik moet als ondernemer wel eens op mijn tong bijten wanneer ik een meningsverschil met een klant heb ( gebeurt gelukkig zelden),over een mondelinge afspraak, of zelfs wanneer het met een prijsopgaaf is vastgelegd.
Om de vrede te bewaren, schik je je zo nu en dan in je lot, aangezien ik meestal wel bij die zelfde klant wil terugkomen.
Ook al hebben ze 10 keer ongelijk, je kunt niet altijd op je strepen staan, en zeker niet in een klein dorp als waar ik woon.
Het wordt namelijk altijd in het voordeel van de klant uitgelegd op de eerste beste verjaardag.
En Henk, ik zal voortaan eens een stukje schrijven over hoe mooi AZ heeft gespeeld, hoop niet dat daar ook weer een aanleiding is om het verhaal een geheel andere wending te geven. :winter
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
ron philippo
Berichten: 138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:27
Locatie: haarlem
Contacteer:

Bericht door ron philippo »

Afgeven op vw dealers is inderdaad geen goed plan.
De verantwoordelijke van het forum (in dit geval, Henk 1)
Zou hier persoonlijk voor verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor smaad enz.
Dit is het laatste wat wij allemaal willen.

Toch kan het voor de mensen hier wel nuttig zijn om te weten bij welke dealer je het beste geholpen wordt.

De oplossing is simpel.
Bij elkaar gesorteerde postings van mensen die uitzonderlijk goed geholpen zijn door hun dealer, autospuiter, toeleveringsbedrijf enz.

De voordelen:

Het geeft wwweetjewel een zekere vinger in de pap.
Volgens mij is het erg moeilijk om iemand aan te klagen voor goede gratis reclame.
Dit wordt erg snel bekend bij de vw dealers en gaan toch anders tegen een auto met wwweetjewel sticker aankijken (goede reclame betekent meer klanten, meer omzet dus meer winst)
Wij weten waar we met de auto heenmoeten voor service, nieuwe aankopen enz..
Persoonlijk ben ik niet geinteresseerd in dealers waar ik NIET heen moet.

Nu niet meteen massaal gaan posten, laat Henk 1 hier eerst over nadenken.

Gr.Ron
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Henk, ik denk dat je beter een side kan beginnen, over hoe het stekken van kamerplanten. :jumpklap

Daar kan toch weinig verkeerd aan , en je kan alleen de natuur de schuld geven.
Laatst gewijzigd door painter op 29 jan 2007, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
ron philippo
Berichten: 138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:27
Locatie: haarlem
Contacteer:

Bericht door ron philippo »

Ik ken toch iemand met een zolder VOL kamerplanten.
Die heeft me der toch een problemen mee gehad.
:politie

Gr.Ron
Plaats reactie