Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Jans Hendrik

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jans Hendrik
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 aug 2008, 11:07
Locatie: Hoorn

Jans Hendrik

Bericht door Jans Hendrik »

Hallo WJW-ers.

Ik ben Jans, jeweetwel van Jan Jans en de kinderen, maar ik ben een ander geslacht Jans dan die Jans.
63 jaar jong, "wanneer word je nu eindelijk eens volwassen"............... :gekte

Op dit moment even in een heftige levensdip, na 36 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten elk apart verder te gaan. Niet leuk, maar het was onvermijdelijk.

Ik woon dan nu ook tijdelijk in het Friese Grou, leuk plaatsje , waar ik misschien wel permanent wil blijven. Maar dat zien we wel.

Vutter, met een aantal hobby's en ook een aantal om zeep geholpen hobby's.

Om zeep geholpen door ene meneer Wijn, ja die van het grijze kenteken.
We hadden 2 Land Rovers, een Freelander voor algemeen gebruik en ik had als hobby een RRC ( Classic Range Rover) 3,5 liter V8 op gas, woog 2 ton. Prachtig mee gespeeld in de modder.
Steekassen, versnellingsbak, tussenbak, het kon allemaal stuk. Maar blijven sleutelen en vervangen via een ruim circuit van gebruikte onderdelen.

Grijs kenteken over, hobby over.

Freelander ( met Kip 50 TDB van 1600 kg) dit jaar verkocht ( was ook grijs kenteken) .
Nu voor mij alleen de T4 Dehler Optima 5.4 op camperkenteken, dus kwarttarief wegenbelasting.
2,5 Turbo diesel 75 Kw, nu 108.700 op de klok. Bouwjaar 1998.

Opnieuw een oude hobby tot leven geroepen: lange afstand fietsen met tentje achterop enz.
Heerlijk om zo tot (geestelijke) rust te komen en daarnaast het ouwe lijf toch nog wat in beweging te brengen. Dagafstanden van 80 tot 130 km. :nuts

Met de camper kan ik nu verder weg, fiets achterop en bus ergens stallen en dan nieuwe gebieden op de fiets verkennen.
Foto's van Dehler en mijn fietsgekte op:

http://vakantiefiets.fotopic.net
http://jans807.photos.de.com


Groet

Jans :zwaai

Op de fotos van de Paastocht 2008 zit een halve zool voor zijn tentje bij ca 0 graden een eitje te bakken............... ja precies ikke :zwaai
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Jans Hendrik

Bericht door bartt4 »

leuk hobbys ik in de grijskenteken periode eerst een kadett combo gehad met 2.016v turbo motor daarna overgestapt op nissan patrols en ook liefhebber van modder. Helaas nu te duur en dus nu bus op kamperkenteken. doe binnekort bakkie in grou
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Jans Hendrik
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 aug 2008, 11:07
Locatie: Hoorn

Re: Jans Hendrik

Bericht door Jans Hendrik »

bartt4 schreef: doe binnekort bakkie in grou
Volgende week ben ik grootste deel van de week op stap met de camper.

Groet

jans :zwaai
Plaats reactie