Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Struner

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Struner
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2007, 09:01
Locatie: delfzijl
Contacteer:

Struner

Bericht door Struner »

Nou vooruit dan,

Mijn nickname is Struner en das al wat. Mijn echte naam is Anko Jager en woon in Delfsiel (Delfzijl). Voor de mensen die dit niet weten waar dit ligt, in Groningen aan de Dollard ter hoogte van Emden Duitsland.
Ik heb al heel wat mee gemaakt bij Weetjewel ook al ben ik niet meer zo actief hiero.
De 1e :camping meeting, jawel, werd door een trio ongeregeld georganiseerd waaronder moi!Foto heeft laatst nog bij forum meetings gestaan bij Hollandsche veld.
Heb heel West Europa bijna gehad in de Parts44 tijd samen met Kabelman.
Rij nu in m'n 2e bussie, 1e was Blue en dit is Zwelgje (vanwege de consumering van brandstof wat ook aan mijn rechtervoetje "klomp" ligt).
Die klompen is apart verhaal maar zonder deze klompen mag ik nergens op een meeting komen :yes .
We rijden nog steeds grijs, sommige problemen hebben ook voordelen. Met sommige rijders heb ik al heel wat lief en leed gedeeld jammer genoeg van de leed.
Ook ik rij net als JJ motor, jawel we komen in de 2e jeugd. Ik ben rustig begonnen met een Yamaha Diversion XJ600. Probleemloos machientje en das goed voor de knip. Soms rij ik wel es Triumph Thunderbird Sport van m'n zwager. Net zo'n pijpie as m'n zwelgje bijna :ikrij (Johan?????? Zwelgje een tank??)) :gekte
Ik ben een hele periode vanwege rugklachten uit de running geweest maar nu werkzaam bij een beveiligingsbedrijf en heb het hele noorden gezien en nu, bij m'n 2e werkgever in dit vak, zit ik in et noorden. Nu bij Nuon Magnum in de Eemshaven en soms de bouw van de gasbuffer van Gasunie bij Zuidwending.
Op de achtergrond help ik Henk1 nog wat maar verder verdeel ik mijn tijd tussen mijn werk (aanwezigheid) en thuis bij m'n vrouwtje en kidz. :kus :koffie
De 1e bus was een Technoblauwe kwb met een 1.9D en later een 1.9TD blokkie erin (dank aan Kabelman en MARJA). Nu rijden we in een Friesengrüne lwb 2.4 automaat. Dit was toen misschien wat voor de vrouw maar helaas, ook dat wil niet meer.
Zoals je beetje uit et verhaal kan opmerken ben ik getrouwd en heb 2 kidz van 15 en 17, van elks 1 :muur.

Iedereen alvast fijne dagen toegewenst vanuit et Noorden des lands. :winter :zwaai .

Struner oet Delfsiel.
Liefde is blind, lingerie is de braille!
JJ@
Berichten: 1125
Lid geworden op: 13 jun 2007, 18:35

Re: Struner

Bericht door JJ@ »

mooie kleur he die friesengrünn :toppie
Plaats reactie