Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Henk Peter 856.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Henk Peter 856.

Bericht door Henk Peter 856 »

Hoi, ik ben dus Henk Peter, getrouwd, 3 kids en een hond. Dagelijks werkzaam als interimleraar in het basisonderwijs.

Op dit moment alweer 6 jaar bij Weetjewel. Ik ben al heel jong besmet met het Volkswagenvirus. Mijn vader reed VW kever en dat was ook de auto waar we voor
het eerst mee naar het buitenland (Duitsland) reden.
Zelf heb ik verschillende Golfjes diesel gereden. Daarna nog een Passat en een Transporter.

Na de opheffing van het grijze kenteken ben ik T4 California gaan rijden (model 2000, laatste generatie Westfalia camper). Deze T4 is geimporteerd vanuit Duitsland en bevalt erg goed.
We vinden het een zeer multifunctionele wagen met een hoog comfort.

Zelf vind ik het leuk om de T4 wat persoonlijker te maken. Zo heb ik onlangs zijmarkeringsverlichting aangebracht en een brandrup toprail gemonteerd.

Ook het interieur is uitgebreid met een projektzwo console. Handige plaats voor de turbodrukmeter, voltmeter en olietemperatuurmeter.

Weetjewel vind ik zeer waardevol vanwege de vele tips en opmerkingen over het motorisch gedeelte maar ook de tips en trucs vind ik een goede rubriek.

Verder vind ik over het algemeen dat er een goede sfeer heerst op deze site.
Ik bezoek meerdere malen per week de Weetjewelpagina en spreek de wens uit dat Weetjewel nog lang zal bestaan.

:wjw
Plaats reactie