Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen KeesMu

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
KEESMU
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2007, 10:10
Locatie: Putten

Even voorstellen KeesMu

Bericht door KEESMU »

Even voorstellen ik ben (KeesMu is mijn gebruikers naam)of tewel Kees Muijnen
Ik ben 66 jaar en al 45 jaar getrouwd met Dinie wij hebben 4 getrouwde kinderen en
elf kleinkinderen. Ik woon nu tien jaar in Putten (gld) maar kom oorspronkelijk uit
Ermelo daar heb ik de resrt van mijn leven gewoond,mijn zoon woond daar nog (op het zelfde
adres met vrouw en drie kinderen) Èen dochter (inmiddels weduwe ) woond in Zeewolde
de tweede dochter woond in Harderwijk (twee kinderen) de jongste dochter woond met man en
(6 kinderen ) in de Dardogne (zuid FRankrijk).Ik heb inmiddels mijn tweede t4 (de eerste was een beetje aan de lichte kant (voor de Franse bergen) ik heb nu 102 pk T4 uit 2000 daar heb ik inmiddels 212000 km mee gereden (prive).Ik reageer wijnig op het forem maar lees de nieuwe berichten de meeste dagen wel.Mijn eerste kennismaking met weetjewel was in 2005 bij de grote
protest actie in Den Haag.Verder gaan we een keer of 5 a 6 naar Frankrijk dus daar zitten de meeste kilometers in ± 1150 + daar de kinderen van school halen ± 500 km per week (heeft mijn dochter ook eens een paar weken rust) GR..KeesMU
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Even voorstellen KeesMu

Bericht door GerJol 716 »

Ja Kees dat was destijds nog eens een grijskenteken meeting van alle merken daar in Den Haag.
Het was toen voor ons de eerste keer dat we in collonne samen opreden met andere WJW-ers, en dat waren er niet weinig.

Veel plezier hier op de site en :wjw
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Plaats reactie