Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

harryela

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
harryela
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 sep 2008, 20:31
Locatie: nieuwe niedorp

harryela

Bericht door harryela »

laat ik mij ook maar voorstellen
ik ben dus harry, alweer een harry, ben getrouwd met ela en kom uit 63
ik rij dus al jaren met een transporter rond, vroeger eerst nog met een t3 pickup, 2 keer dus en later met de t4, ben nu dus bezig met mijn 6e transporter, dit was vroeger natuurlijk heel aantrekkelijk voor het grijze kenteken, maar nu ......
ik ben dus 19 jaar werkzaam geweest bij dat grote staal gebeuren in ijmuiden voor de kenners buka 2 en de laatste jaren werkzaam bij een groot havenbedrijf in onze hooftstad.
ik rijd nu dus een witte t4 wijsneus,met tja mijn oplossing voor het grijze kenteken, een pools kenteken, ela is dus pools,ook voordelig op deze manier.
het bevalt mij goed de t4 ook makelijk ivm ruimte, op vacantie en zo
als ik er achter kom hoe ik een foto hierbij kan zetten ga ik dat doen, ik ben niet zo,n computer freak vandaar.
mochten julli mij tegenkomen, witte dus met witte zonneklep, ik groet vanzelfsprekend altijd terug
groeten vanuit nieuwe niedorp en veel gezonde kilometers
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: hallo

Bericht door GerJol 716 »

Harry ik zal het eens in de gaten houden rondom Nieuwe Niedorp, of ik je eens spot met een Pools kenteken.
Normaliter verwacht je dat niet zo snel natuurlijk, maar goed in ieder geval :wjw hier.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: hallo

Bericht door koos 890 »

Harry/ gerard het wordt druk hier in de omtrek :jumpklap :jumpklap
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.