Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
BlauwBusje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2009, 23:49

Even voorstellen

Bericht door BlauwBusje »

hallo :T44EVER s,

Zoals je ziet ben ik net lid geworden en eigenlijk is dat 6 jaar te laat. We hebben 'jullie' onderweg wel gezien, tijdens tussenstops op een willekeurige parkeerplaats, hele 'kuddes' T4tjes bij elkaar, een pracht gezicht.

Eind 2002 kochten we eindelijk het busje waar we al zolang naar opzoek waren: een '99 techno blauwe T4, 5cil, dubbele cabine.
Een heerlijke tijd mee gehad. Wat rijdt zo'n bus toch fijn. Voor de kinderen ruimte zat, fietsen kunnen altijd opgehaald/weg gebracht worden. ALLE kampeerrommel past er moeiteloos in. Nou ja, jullie weten het wel.
Hoewel we er nooit aan toe zijn gekomen om er een campertje van te maken hebben we er toch zoveel heerlijke vakanties mee gehad. Zuid-Frankrijk, Engeland, Duitsland, Denemarken en natuurlijk de wintersportvakanties.
Maar nu :muur , we moeten 'm verkopen. Ik wil hem liever niet aan een handelaar kwijt, het zou een fijner idee zijn als-ie bij een liefhebber terecht komt. Iemand die aanvoelt dat die prachtige 102pk nog wel een paar ton meegaat (nu 230.000), als je hem niet in de woestijn afragt. Iemand die weet dat er wat moet worden opgeknapt, maar ook ziet dat er een prachtige auto staat.

Kortom, een welkom dat meteen een afscheid is, tot we weer centjes hebben om een andere T4 (misschien T5?) te kopen.

Ik hoop dat er iemand in de club is die net zit te wachten op zo'n mooi karretje, laat het even weten.

En ik blijf lid, dan heb ik nog een beetje het idee dat ik 'er bij hoor'.

Groet,

Hans Drupsteen
Plesmanlaan
Badhoevedorp
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Even voorstellen

Bericht door harry t5 191 »

Da's inderdaad een triest :wjw .
Ja.gebeurd veel meer hoor!Veel particuliere bezitters hebben deze stap moeten maken! :muur
Maar zoals je zelf zegt,misschien later een t5.
Zorg dat dromen straks uitkomen! :knipoog

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Plaats reactie