Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Het-Licht
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2016, 19:56

Even voorstellen

Bericht door Het-Licht »

Bij deze wil ik mij even netjes voorstellen op dit zeer informatieve forum.
Mijn naam is Jan-Willem en ben werkzaam als monteur in de klimaat techniek. Als moteur zijnde ga ik dan ook een technische uitdaging niet uit de weg. Ik doe al mijn onderhouds werkzaamheden aan mijn auto's zelf en mag graag sleutelen aan mijn Alfa 146 Twinspark Cupracer waarmee ik uitkom in de Squadra Italia tijdens de DNRT zomeravond competitie op bijvoorbeeld de circuits Zandvoort en Assen.
Normaal gesproken ben ik erg actief op Alfa Romeo forums onder deze forumnaam, en kijk ik smerig naar elke auto uit de VAG groep (saai, sexloos) maar eigenlijk alle VW bussen kunnen wel mijn goedkeuring krijgen op een een of andere manier. Ook rij ik een T5 facelift bus voor mijn werk, prima ding.

Waarom dit forum dan? Later dit jaar gaat er bij mij op de zaak een T5 bus uit (2011, enkele cabine, lange wielbasis en 102 pk 2.0 motor) en heb aan mijn werkgever aangegeven dat ik wel intereese heb in deze bus. Hij mag dan wel 2,5 ton op de klok hebben maar auto ziet er netjes uit, collega die de bus rijd heeft hem vanaf nieuw gehad en is geen ragger en op onderhoud is nooit een cent bespaard.

Ik wil de bus gaan gebruiken als trek en campeerauto voor mijn race hobby en ook natuurlijk om mee op vakantie te gaan. Doel is om de bus binnen een scherp budget om te bouwen naar camper. Inbouw van het interieur ga ik zelf met mijn vader doen, die is een leven lang scheepstimmerman/interieurbouwer geweest dus daarin voorzie ik geen problemen.
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1478
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door bvddobb »

Welkom!
Het-Licht schreef:Inbouw van het interieur ga ik zelf met mijn vader doen, die is een leven lang scheepstimmerman/interieurbouwer geweest dus daarin voorzie ik geen problemen.
Kijk, dat helpt!
Gebruikersavatar
Het-Licht
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2016, 19:56

Re: Even voorstellen

Bericht door Het-Licht »

jan2009 schreef:Welkom op :wjw
Tja sexloos ? , passie voor een volksbussie moet groeien.
Maak er wat moois van , met behulp van een scheepstimmerman moet dat wel lukken.
Maak ons blij met mooie foto,s van je komende Projekt.

:campingT4
Ja de personenauto's heb ik echt niets mee, de bussies vind ik wel Ok. Heb nu een Benz Vito als leenauto omdat mijn T5 werkpaard bij de schade herstel staat (1 achterop gekomen toen ik stil stond), doe mij maar een T5!
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Even voorstellen

Bericht door LAYCA »

Welkom op het forum van de busjesgekken :wjw

Veel plezier met jou bus
Groeten Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
Plaats reactie