Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
JFJ
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jan 2016, 19:37

Even voorstellen

Bericht door JFJ »

goedeavond

Ik ben dus Jeroen, van oorsprong een zuiderbuur, sinds 10 jaar omgeving Apeldoorn en heb sinds januari een T4 california 2,5tdi uit 2000

We zijn de afgelopen jaren fervente fietskampeerders geweest, maar mijn vriendin wilde iets meer comfort dan een buikschuiftentje en de hele dag op de fiets.
Lange tijd aan het twijfelen tussen een T2/T3/T4. Eind vorig jaar knoop doorgehakt dat het een T4 zou worden. En nu hebben we er eentje op de oprit staan
Ondertussen al enige tijd aan het meelezen hier over allerhande dingen die ik zou kunnen doen :nuts

terecht gekomen met een vraag over standkachel en temperatuursensor en voortreffelijk geholpen. Afgelopen week een plaatje tussen de EGR gezet en de EGR schoongemaakt... wat een troep... inlaatspruitstuk moet nog, maar we gaan dit weekeind weer weg, dus ik wacht even een moment af dat ik meer tijd heb, want dat ziet er erg smerig uit. kraantje / pomp werkte niet of slecht. dank zij forum kwam ik erachter dat het de contacten in het kraantje zijn. Ook opgelost nu. Luidsprekers en radio vervangen door eentje met DAB+

Ben nu op zoek naar een oplossing voor de stoel. De bestuurdersstoel vind ik niet prettig. ik heb gevoel dat ik net te hoog zit. Heb nu een console eronder zonder draai optie, kijken of dat beter is. Zonet zag ik al een topic ergens voorbijkomen om deze in te korten

Vroeger vaker aan mijn eigen auto's gesleuteld, nu al enige jaren een leasebak, was dus wel weer blij om eens wat te sleutelen nu ik de T4 heb.

Ondertussen een keer of 5 gaan kamperen om alles uit te testen, hier en daar nog wat punten die ik wil bekijken... maar zoals ik hier lees blijf ik volgens mij wel een tijdje bezig met de bus...

Rest volgens mij alleen nog een foto :jump
photo_2016-06-07_21-56-37.jpg
photo_2016-06-07_21-56-37.jpg (146.88 KiB) 575 keer bekeken
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Even voorstellen

Bericht door Blue Star »

Hoi Jeroen,

Welkom op ons zeer interessant :wjw forum.
Maar dat heb je al gelezen en ook je voordeel al mee gedaan :knipoog
En net als jij heb ik jaren met een auto van de zaak gereden,
maar daarnaast altijd een klassieker gehad om gewoon lekker te kunnen :werkaanT4
En nu natuurlijk de :driveT4
Mooie bus heb je, alles in de kleur, getinte- en schuiframen, gewoon compleet. :gekte
Wij wensen jullie ontzettend veel plezier met jullie :campingT4
En zien graag jullie ervaring in tekst en beeld terug op ons :wjw forum.
En uiteraard op één van onze meetings :proost
Rest mij nog één vraag, heb je al een :T44EVER sticker ?
Zo niet, zijn te bestellen bij Henk1 voor een luttel bedrag :toppie

Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai

DSCF2089.JPG
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie