Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Newbie......

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Thijssie
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2017, 22:32
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Newbie......

Bericht door Thijssie »

Hoi,

Ik heb een aantal jaren alleen rondgesnuffeld op dit forum, meegelezen, gebruik gemaakt van de aanwezige kennis en nu dan toch maar aangemeld (misschien wel zo netjes)
Ik rij alweer twee jaar in mijn van origine franse T5(gp) of caravelle uit 2010. Origineel was ie wit, nu is ie donker bruin,paars, zwart metallic (audi kleurtje) en het is nu ook een dubbele cabine geworden. De derde bank is verplaatst naar de tweede positie en een achterwand is erin gezet, zodat ik hem met grijs kenteken kan rijden. De auto wordt gebruikt voor mijn twee grote passies; mountainbike en skiën. En laat dat toevalligerwijs nu ook mijn werk zijn.

Het gaat dus om een T5(gp)/caravelle uit 2010, handgeschakelde 6-bak (ideaal in de alpen), 140pk uitvoering
Naast overspuiten en een achterwand is de bus gechipt om de reiskosten naar het buitenland wat gunstiger te maken en heeft de audio een upgrade gekregen zodat het reizen ook aangenaam is.

In de planning staan nog wat kleine aanpassingen in het interieur, want dat standaard plastic stuur is wel erg koud 's winters, idem voor de versnellingspook. Wellicht een upgrade van de BCM, maar dat hangt van de kosten af.

Zodra ik heb uitgevolgeld hoe ik een foto kan plaatsen, zal ik plaatje van de bus toevoegen.
:T54LIFE - one life, live it -
http://www.sport-advies.nl
Plaats reactie