Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Pieter ut Fryslan

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
PieterT4a
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2015, 19:17

Pieter ut Fryslan

Bericht door PieterT4a »

Beste WJW-bezoekers,

Na een klein jaar deze website regelmatig bezocht te hebben vind ik het tijd mezelf eens voor te stellen.

Mijn naam is Pieter en woon in het mooie Friesland. Momenteel ben ik in het bezit van een t4a 1.9d uit 1996 met welgeteld 61 uitgetelde pony's. Deze bus is al vanaf haar geboorte in onze familie. Ik ben opgegroeid in een gezin met vier kids. Om toch op die leeftijd en op latere leeftijd enigszins fatsoenlijk te kunnen zitten (in de breedte) hebben mijn ouders ervoor gekozen een t4 aan te schaffen. Enerzijds leuk, aangezien je altijd veel troep mee kunt nemen op vakantie, anderzijds soms vervelend, daar de bus, zeker deze uitvoering, niet erg veel haast heeft. Zeker op latere leeftijd veel profijt van de bus gehad, aangezien het windsurfvirus mij greep en ik het materiaal altijd mooi achterin kon gooien. Een surftrailer was daarom voor mij overbodige 'luxe'.

De bus heeft tot dusver 366000 km gerold. Afgelopen apk getwijfeld de bus te behouden, aangezien het riemetje vervangen moest worden en er nog een aantal andere mankementen vastgesteld werden, maar toch de knoop doorgehakt en de bus behouden. De verwachting is dat de bus nog wel even meegaat. In hoop in de toekomst van een verlengd exemplaar een campertje te kunnen maken, daar die bolides onder het kwarttarief vallen, mits juist uitgevoerd.

Gr. Pieter
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Pieter ut Fryslan

Bericht door Snautzer »

Welkom enne,......

:tiwwp
Walda
Berichten: 721
Lid geworden op: 19 sep 2015, 16:19
Locatie: Joure

Re: Pieter ut Fryslan

Bericht door Walda »

Welkom Pieter, op dit o zo informatieve en leuke forum.

Walter
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Pieter ut Fryslan

Bericht door Blue Star »

Hoi Pieter,

Welkom op ons SUPER :wjw FORUM :yes
's Is toch mooi dat je met een :driveT4 bent grootgebracht :gekte
Hebben je ouders goed gedaan.
En nu heb je er zelf profijt van.
We wensen je veel plezier met je T4 en straks ook met je lange T4 en ombouw ervan.
Ideeën en voorbeelden genoeg op onze site :toppie
DSCF3584.JPG
Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: Pieter ut Fryslan

Bericht door KlaasBanga »

hoi Pieter, mooi dat je ook VW liefhebber bent.ik kom ook uit Fryslan en bezoek zo nu en dan de meetings, misschien even een keer kontakt als je ook gaat ? groet en oan't sjen !! Klaas Banga :yes
Plaats reactie