Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
rolfww
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2017, 11:57

Even voorstellen

Bericht door rolfww »

Dag Weetjewellers,

Na een paar maanden meelezen nu maar even voorstellen. Mijn naam is Rolf, ik woon in het hoge noorden. Volkswagen en Vw campers (T2 en T4) zijn in mijn familie bijna traditie, dus het was eigenlijk wachten tot ik er zelf ook eentje zou aanschaffen. En dat moment zit er nu aan te komen. Ik heb na een paar maanden zoeken naar een T4 nu een mooie uit 2003 gevonden op marktplaats. Ik ben er wel uit met de verkoper over de prijs, enige voorbehoud is dat ik een aankoopkeuring laat doen bij een VW garage. Dus het is nog even afwachten wat daar uit komt.
Verder ziet hij er mooi uit van binnen en van buiten en er zitten veel opties op. Hij heeft alleen een heel pittige kilometerstand. Daar maak ik me nog wel een beetje zorgen over, dus enige bemoedigende woorden over onverwoestbare 2.5TDI motoren en waardevastheid zijn zeer welkom :goodidea

Vriendelijke groet,
Rolf
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3231
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Even voorstellen

Bericht door J vd Pal »

Welkom Rolf,

Wat noem jij een pittige KM stand? Er zijn T4 bussen met een 2.5 TDI die 1.000.000 km hebben gehaald. Hier op het forum zijn er genoeg met 4-500.000 km te vinden. Voordeel van veel km in weinig tijd is ook dat deze km veelal met een warme motor zijn gereden en op de snelweg.

Heb je foto's? Daar zijn we hier gek op.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
rolfww
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2017, 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door rolfww »

Dank. De km stand is nu 350.000, rond de 20.000 per jaar in de laatste 10 jaar (woon-werk).

Plaatjes komen zeker, maar wilde ik nog even mee wachten tot het in kannen en kruiken is.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Hoi en welk0m. In mijn ervaring is de km niet heel belangrijk. Het verrichte onderhoud wel.
rolfww
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2017, 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door rolfww »

Nou, dan hoop ik dat ze bij de aankoopkeuring kunnen zien dat het onderhoud in orde was :-)
rolfww
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2017, 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door rolfww »

Auto is bekeken door garage, zag er goed uit, zeker voor kilometers en leeftijd. Niet goedkoop gezien km, maar wel een goede bus.

Foto's voorlopig nog even geknipt van internet. Volgende week verse foto's :ikrij

vw cw event 2003 151.JPG
vw cw event 2003 151 (2).JPG
vw cw event 2003 151 (3).JPG
Plaats reactie