Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ehvt4 stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Ehvt4
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 mar 2017, 18:07

Ehvt4 stelt zich voor

Bericht door Ehvt4 »

Beste allemaal,

Ook ik ben nieuw in de wereld van Camperaars. Het gaat een mooie hobby worden, de T4 Freestyle die binnenkort in ons bezit zal zijn.
Samen met mijn gezin willen we regelmatig een weekendje weg gaan, maar ook lange reizen door Europa gaan maken.
Daarom wil ik graag de ervaringen van anderen horen over hun reizen en mijn ervaringen delen.

Wat ik vooral hoop te vinden is iemand (regio ZO Brabant) die mij motorisch en technisch wilt inwijden in de wereld van de T4. Ik ben niet het type automonteur, maar wel erg geïnteresseerd. Wie weet...

Afbeelding

To zover!

Hartelijke groet, Marc
2003 T4 California Freestyle Fresco Green 102 PK :driveT5

Weet je een mooie locatie in de natuur, ergens in Europa? Laat het me weten. Graag!
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Ehvt4 stelt zich voor

Bericht door Snautzer »

Welkom op dit board. Hele mooie T4 zo te zijn met een niet allerdaagse kleur. Als je al wat reis ervaringen wil lezen zit je hier ook al goed. Kijk maar een hier. viewforum.php?f=16

Veel plezier met lezen en leren
Ehvt4
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 mar 2017, 18:07

Re: Ehvt4 stelt zich voor

Bericht door Ehvt4 »

Dank je wel, ik ga eens lezen!
2003 T4 California Freestyle Fresco Green 102 PK :driveT5

Weet je een mooie locatie in de natuur, ergens in Europa? Laat het me weten. Graag!
Mac
Berichten: 766
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Ehvt4 stelt zich voor

Bericht door Mac »

Welkom op :wjw
Veel plezier met jullie camper, binnenkort is er weer het camper weekend viewtopic.php?f=9&t=54480#p390608
Mooie gelegenheid om er een paar dagen tussenuit te gaan, en motorisch en technisch bij te praten.
It's not what you buy
It's what you create.
Plaats reactie