Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Linea
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mar 2017, 23:59

Even voorstellen

Bericht door Linea »

Even voorstellen san maar,

Ik ben Martin, 24 jaar oud en ik kom uit brabant.
Ik ben nog geen echte weetjeweler maar hoop er snel een te worden.

Altijd vw gereden of in ieder geval iets van de vag groep seat/audi. Nu heb ik beroepsmatig een bus nodig en is mijn oog gevallen op de transporter 'wijsneus'. Ik moet namelijk een kar kunnen trekken en door slechte verhalen over de t5 2.5 tdi ben ik maar gaan zoeken naar een 2.5 tdi 75kw. Helaas is het wel een verdomd moeilijke zoektoch naar een nette transporter met dit type motor.

Dus als jullie een nette bus weten te staan of mij tips kunnen geven waar ik op moet letten bij de aankoop hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Hoi Martin. Een fiks aantal leden zullen je wel willen helpen jagen. Maarr het is wel handig als we wat meer van je wensen weten en het budget. Wensen zoals indeling , zitplaatsen km stand cruise control airco type kenteken, etc. Hoe gerichter er gezocht kan worden hoe sneller je mogelijk de bus kan gaan bekijken.
Linea
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mar 2017, 23:59

Re: Even voorstellen

Bericht door Linea »

Beste Snautzer,

Ik zoek dus een transporter wijsneus vanaf 2001.
Dit zijn mijn harde eisen:
-75kw origineel
-geen camper of taxi dus enkel of dubbel cabine
-geen wit, brandweerrood of anwb-geel
-geen stukadoors-, schilders- of voegersbus

Wat betreft de cruise control zou heel fijn zijn maar ik neem aan dat dit net als de andere vag auto's vanaf bouwjaar 2000 standaard aan te sluiten is door de richtingaanwijzer te vervangen en de stekker in te pluvgen en in te leren?
Zo niet dan is dit ook een eis. Mijn budget is tot de 4000 euro eventueel exclusief btw.
Mochten er nog andere vragen zijn of tips hoor ik het uiteraard graag.

P.s. Wat betreft de kilometerstand het liefst tot de 250 dkm maar tegen een bus van de 1e of 2e eigenaar met 300-350 dkm met volledige onderhoudshistorie zeg ik geen nee tegen. Dan zijn ze namelijk pas ingereden :driveT4
Plaats reactie