Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw adres voor de Blue Star.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
outrage
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 mar 2017, 11:15

Nieuw adres voor de Blue Star.

Bericht door outrage »

Hallo Iedereen, mijn naam is Rogier en heb de Blue Star bulli XXL overgenomen van Fred.
Afbeelding
Hier de foto samen met mijn vrouw Linda en mijn zoon Ayrton (jawel naar Aytron Senna)
Ik ben dus ook Formule 1 fan.
Er zijn een paar kleine ingrepen die ik ga doen aan de Blue Star, er komt een extra stoel in en we gaan op zoek naar een hef slaap dak.
Maar eerst zijn de centen een beetje op dus gaan we genieten zoals jullie hem kennen.
We willen van de zomer naar Hongarije en daar een ruime week camperen en kamperen.

De groeten uit Callantsoog.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Nieuw adres voor de Blue Star.

Bericht door Snautzer »

Welkom ! Leuk dat je je hebt aangemeld en dat de blue star hier op het board te zien blijft. Veel plezier met de bus
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Nieuw adres voor de Blue Star.

Bericht door Blue Star »

Hoi Rogier, Linda en Aytron,

Ik ben blij dat jullie als echte liefhebbers de Blue Star Bulli en de XXL hebben overgenomen. :gekte
Het doet nog wel een beetje zeer als ik uit het raam kijk en daar staat..........NIX meer :bonk
Uiteraard blijven we, en zeker ik, graag op de hoogte van jullie aanpassingen :toppie
En van de zomer een heerlijke vakantie in Hungar :campingT4 :bbq
Ik heb gisteren een T5 Automaat aangeschaft, dat was uiteraard de reden dat de Blue Star te koop stond :muur
Natuurlijk kan ik weer van voren af aan beginnen om deze om te bouwen naar camper.
Dat kunnen jullie vanaf heden lezen in mijn nieuwe topic onder T5 Projcten genaamd :

>>>> New Blue Star Bulli <<<<

Heel veel plezier en jullie zijn uiteraard welkom op de Meetings :sjaal

Grüsse Fred und Andrea
New Blue Star Bulli :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie