Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Hendriekus
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:17

Hallo

Bericht door Hendriekus »

Hier Hendriekus

Ik kwam op dit forum terecht n.a.v. wat vragen die ik heb over de transporter t6 die ik ter beschikking heb van mijn werkgever. Ben dus niet de eigenaar, ik heb al het e.e.a. gelezen op dit forum en ben dus al wat wijzer, ik zal zelf ook nog wat onderwerpen met vragen op dit forum plaatsen om nog wijzer te worden :toppie

Ik moet zeggen dat ik ook nog andere forums heb gevonden maar dat ik hier tot nu het meeste actuele m.b.t. tot transporters heb gelezen.

om hier verder nog persoonlijke dingen van mezelf te vertellen lijkt me niet echt van belang dus ik denk dat ik het hier maar bij laat wat voorstellen betreft.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Hallo

Bericht door Snautzer »

Welkom ! Leuk hoor een T6 erbij. Die zijn hier nog redelijk obscuur. Als je het leuk vind kan je natuurlijk een plaatje van je busje posten. In ieder geval veel lees plezier.
Hendriekus
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:17

Re: Hallo

Bericht door Hendriekus »

Omdat het een bedrijfsbusje is post ik liever geen foto ivm reclame, weet niet wat mn baas er van zal vinden, misschien een foto van de voorkant want daar staat geen logo of bedrijfsnaam
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Hallo

Bericht door Snautzer »

Geen druk hoor, gewoon als je dat leuk vind om te doen. In ieder geval veel lees plezier.
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Hallo

Bericht door Blue Star »

Hallo Hendriekus,

Welkom op ons :wjw Forum :yes
Ondanks dat het niet je eigen T6 is, vind ik juist erg leuk dat je belangstelling hebt in je VW T6
en natuurlijk in ons forum.
We wensen je veel leesplezier en mocht je vragen hebben.....daar zij we voor :gekte
:wjw voor :wjw :jumpklap

Veel (rij) plezier met je T6. :toppie

Grüsse
Fred
New Blue Star Bulli :zwaai :zwaai

Blue Star Bulli XXL
Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli
New Blue Star Bulli
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie