Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yepske
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2017, 10:06

Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Yepske »

Goedemiddag,

Mijn naam is Miranda 47 jr en samen met mijn partner pril in het bezit van een T4 westfalia bj 1992 in de kleur groen (caribisch groen?)
Compleet ervaringloos erin gedoken 2 weken geleden en daarin natuurlijk voor kostbare onverwachte verassingen komen te staan :ie oa een kapot display en kapotte accu's en her en der wel wat roestplekjes die wat aandacht vereiste maar trots kan ik melden dat inmiddels alles werkt en dicht zit met hulp van een goede en zeer deskundige vriend . De afgelopen 2 weken waren enorm leerzaam en de liefde voor de T4 is dan ook enorm gegroeit Daarbij versteld van mezelf gestaan dat ik oprecht geniet van het klussen aan de bus.. nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen
Omdat het niet duidelijk is wanneer de distributieriem vervangen is gaat hij morgen naar de garage en zal er preventief een nieuwe ingezet worden en zullen er nog wat aandachtspunten worden nagelopen en krijgt hij een voor keuring zodat evt verrassingen voor de keuringsdatum opgelost zullen zijn.
Snel na aankoop kwam ik dit forum tegen en al lezende ben ik al heel veel nuttige tips tegen gekomen ,ik zal er dan ook regelmatig lezen... ik hoop eigenlijk dat ik zelf niet zo veel hoeft te posten dit zou namelijk betekenen dat alles voorspoedig verloopt met onze T4 maar zal zeker niet schromen mijn vragen of misschien tzt evt tips hier neer te leggen.
Het lijkt me ook zeker leuk in de toekomst om eens naar zo'n meeting te komen om op die manier tips en ervaringen te kunnen uitwisselen ..Misschien tot ooit .
Grtz Miran
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Hanssyncro »

Welkom Miranda bij de gezellige familie die weetjewel (afgekort ook wjw).
Gefeliciteerd met deze aankoop en voor vragen, raad,tips of ideeën ben je hier op de juiste plek. :T44EVER :yes


Groetjes, Petra (die even in het account van Hans onderweg is)
Groetjes, Petra
Mac
Berichten: 766
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Mac »

Welkom op :wjw
Veel veilige km en geniet ervan.
Naar een meeting in de toekomst ?
Aanstaand weekend is er de camper meeting :yes
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Charles 1065 »

Miranda Welkom :wjw
Gebruikersavatar
Yepske
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2017, 10:06

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Yepske »

Allemaal bedankt voor het welkome gevoel en de tips die voorbij komen in de reacties ;) .. inmiddels denk ik dat er in de toekomst toch het e.a gepost gaat worden gezien de onderhoud opdracht mbt de distributieriem en aanverwanten gister uitgedraaid is op een behoorlijke( zij noemen het een communicatie fout) waardoor er niets gebeurd is aan het voertuig mbt de onderhoudsopdracht buiten een volledige check-up (en het alsnog even snel rechtzetten van het stuur en uitlijnen als pleister op de wonde dor het ontstane misverstand) het voertuig staat inmiddels nog steeds bij de garage ... alleen nu incl een koppeling die niet meer werkt (geen druk meer op) terwijl dit bij het brengen wel prima functioneerde zonder enkele problemen.... de garage heeft beloofd dat het allemaal gaat goed komen.. dus fingers crossed in afwachting van het verlossende telefoontje dat het onderhoud na behoren is uitgevoerd en het disfunctioneren aan de koppeling is opgelost. #HetVertrouwenIsEvenWeg :ie :groteogen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Multivan Generation »

Vraag voordat je de bus gaat weer gaat ophalen,
of ze de vervangen onderdelen even in een doosje achterin de auto willen leggen.
Dan weet je al wat meer of het daadwerkelijk is uitgevoerd :knipoog

Welkom op weetjewel,
en zeer welkom om even te komen buurten op de meeting komend weekend.

Groetjes Peter
Gebruikersavatar
Yepske
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2017, 10:06

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door Yepske »

Idd de vraag voor de onderdelen tevoren al gesteld in de mail en rood geacentueerd na een tip van een goede vriend zelf had ik daar nooit aangedacht mijn vertrouwen is nog iets te groot maar afgelopen dagen waren erg leerzaam .....bij het ophalen gevraagd of de onderdelen in de camper lagen......dit was niet het geval maar gelukkig lagen ze nog op de werkbank en kreeg ik ze netjes mee 😉 mbt de meeting.. kunnen we bv ook 1 van die dagen onaangekondigd langskomen mochten we daar de gelegenheid voor vinden of is dit niet de bedoeling?

Grtz Miran
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Voorstellen #NietOmdatHetMoet

Bericht door LAYCA »

Yepske schreef: 04 mei 2017, 23:14 Idd de vraag voor de onderdelen tevoren al gesteld in de mail en rood geacentueerd na een tip van een goede vriend zelf had ik daar nooit aangedacht mijn vertrouwen is nog iets te groot maar afgelopen dagen waren erg leerzaam .....bij het ophalen gevraagd of de onderdelen in de camper lagen......dit was niet het geval maar gelukkig lagen ze nog op de werkbank en kreeg ik ze netjes mee 😉 mbt de meeting.. kunnen we bv ook 1 van die dagen onaangekondigd langskomen mochten we daar de gelegenheid voor vinden of is dit niet de bedoeling?

Grtz Miran
Wekom Miran op :wjw

En het is zeker de bedoeling dat je langs kan komen
Je hebt je toch aangemeld en voorgesteld?
Dus hoor je gelijk bij de club :toppie

Groeten Ineke & Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
Plaats reactie