Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen g00fyl - California 1992

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
g00fyl
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 jun 2017, 18:38

Even voorstellen g00fyl - California 1992

Bericht door g00fyl »

Afgelopen week een T4 california 2.4D uit 1992 gekocht. Bus is in goede staat maar wel 25 jaar oud dus er zijn wel wat "dingetjes" hier in daar.
En een paar dingetjes die we niet verwacht hadden maar die vallen vast weer op te lossen.

De bus heeft wat fijne opties, naast de standaard westfalia uitrusting o.a.
Verwarmde elec verstelbare speigels
Standkachel met timer
Centrale deurvergrendeling
Dubbelglas (al weet ik niet of dat standaard is)


Het doel is dat we de bus ook voor de wekelijkse dingen gaan gebruiken en dat we mijn auto (Mercedes 190E uit 1991) schorsen en binnen zetten. Verkopen zal ik hem (voorlopig) niet.

Vorige week meteen op de eerste dag dat we hem hadden zijn we richting het zuiden gereden. eerst casual in Brabant op de camping en de volgende dag zijn we doorgereden naar Luxemburg. Door de warmte afgelopen week en de heuvels die we tegenkwamen bleek al snel dat de motor warm werd. gelukkig optijd gezien en er af bij het eerste pompstation en het bleek dat de fans niet aansloegen. Gelukkig had ik wat gereedschap zekeringen en kabels mee dus toen een directe kabel van de accu naar de fans en de motor bleef mooi op temperatuur. Maar was wel schrikken als eerste ervaring met de bus :|

Ik zou graag wat fotos bijvoegen maar dat lukt niet :nuts
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4774
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Even voorstellen g00fyl - California 1992

Bericht door Hanz »

Welkom op dit forum en veel mooie kilometers met je California. Dubbele beglazing in het woongedeelte is standaard in de California. Als je meer wilt weten over de diverse uitvoeringen en wat standaard is en wat opties waren dan is dit een heel informatieve site. Ook voor diverse handleidingen.
http://www.westfaliat4.info/html/vw_wes ... er_mo.html
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie