Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

eventjes voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
PDJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2017, 18:11

eventjes voorstellen

Bericht door PDJ »

Goedendag allemaal!

Ik ben Paul (45), vader van een 17 jarige tienerdame en getrouwd met Danielle. Naast mijn dochter (=uit mn 1e huwelijk) hebben Daan en ik nog 2 kindertjes ;-) gelukkig blijven deze 2 meiden klein en met 4 pootjes op de grond (meestal dan ;-) ), onze 2 Bordercollies Ruby (2jr) en Teagan (1jr).
Wij wonen in het mooie vissersdorpje Den Oever en mijn beroep is Internationaal chauffeur (bloemen & planten).

Ik heb mij hier aangemeld omdat wij van plan zijn om een T4 aan te schaffen. Het gaat óf een af fabriek camper worden, óf een grijskenteken versie en die dan zelf ombouwen. De bedoeling is dat mijn vrouw regelmatig met de auto rijd, ze rijd nu nog in een Chevy Van uit 1975 (belastingvrij en op lpg) maar het word voor mij steeds lastiger om deze op de juiste manier te onderhouden vanwege het weinige thuis zijn. Deze dikke V8 gaat dus in de verkoop om daarna een mooie T4 aan te schaffen.
Ik hoop hier op dit forum veel info te vinden (heb al aardig wat kunnen vinden :-) ) en wellicht een aantal adressen waar wij een mooi exemplaar kunnen gaan vinden.

Ik ben zelf gelukkig geboren met een goede set rechterhanden, en kan daarom heel veel zelf. Ik heb 10 jaar als ZZPer gewerkt en in die tijd ook met 2 dikke amerikanen gereden en als je dergelijke wagens betaalbaar wilt houden, moet je veel (alles) zelf doen. Tegenwoordig rijd ik met een V70 classic uit 2000 en dat bevalt weer heerlijk. Ook hieraan doe ik alles zelf (binnenkort de distributie en nog een aantal zaken). Het eventueel ombouwen van een grijskenteken versie zal alleen een probleempje worden qua tijd, aangezien ik dat niet veel meer heb (weekend op/weekend af werken).

Maargoed, eerst de oldtimer verkopen en dan gaan we serieus aan het zoeken naar een geschikte T4. Wat ik al wel weet is dat deze minimaal een 2,5 Tdi moet hebben en als het ff kan ook een goed werkende Airco (voor de viervoeters). Verder staan eigenlijk alle opties nog open ;-).
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: eventjes voorstellen

Bericht door Blue Star »

Hoi Paul en Danielle,

Welkom op ons geweldig :wjw forum :yes
We waren / zijn bijna buren :gekte
Heb jarenlang in die woonark in van Ewijcksluis gewoond, aan het Amstelmeer, direct naast de blauwe brug vanaf Wieringen.
Maar vorig jaar verkocht en leef nu full time in mijn Bulli :jumpklap
En sta nu in Den Helder aangezien ik daar mijn werk heb.
Een Chevy Van heb ik ook altijd een geweldige bus gevonden, maar ze moesten niet Amerikaans zijn :muur
Dus liever Deutsche kwalität :yes
En een stuk makkelijker om aan te sleutelen, al je Inch sleutels kan je uit je gereedschapskist gooien :bifun
We wensen jullie suc6 met de verkoop van je Chevie en natuurlijk ook met de aanschaf van een goede :driveT4 .
En de 2.5 l is de beste keus :gekte

Blue Star Bulli XXL
Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli
New Blue Star Bulli

Grüsse Fred und Andrea
New Blue Star Bulli :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
PDJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2017, 18:11

Re: eventjes voorstellen

Bericht door PDJ »

Bij 1 van die woonarken heb ik de tuin nog wel eens gedaan in mn ZZP tijd ;-).
Ik ben zelf getogen in Anna-Paulowna, ben dus geen echte wieringer :-)
PDJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2017, 18:11

Re: eventjes voorstellen

Bericht door PDJ »

Ik ben al ff aan het rondneuzen op de diverse marktplaatsen etc, maar sommige vragen echt torenhoge prijzen voor de campertjes :nuts .
Het lijkt wel dat je tot de €10000 bijna niks knaps en een beetje recents kan kopen... Gaat nog een barre zoektocht worden vermoed ik zo.
Plaats reactie