Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vdub_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2017, 14:12
Locatie: Vorden

Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Bericht door Vdub_nl »

Omdat ik het op mn eigen forum (vwpassat,nl) ook fijn vind als mensen zich voorstellen doe ik dat natuurlijk ook netjes hier.

Op de meeste Fora heet ik Vdub, zonder de _nl.. maar ja.. soms heet iemand anders al zo.

Ik ben Matthijs, momenteel 36 jaar, woon in het mooie Vorden en heb mn hele leven al VAG-auto's gereden en ben momenteel een jaar of 10 erg actief in de VAG-wereld qua onderhoud, diagnose en tuning met mn eigen bedrijf.

Ik heb momenteel weer teveel auto's na een tijdje terug heel veel verkocht te hebben, overigens is het meeste wat er nu staat handel en moet het eigenlijk overgezet naar de bedrijfsvoorraad.

Heb al veel modellen gereden, van kleine auto's tot de grootste versies van de Audi's. Ben erg fan van grote motoren, eigenlijk kan het niet groot genoeg, heb alleen een gruwelijke hekel aan kettingmotoren die in de lengte erin liggen en er helemaal uit moeten als je er wat mee wil.
Ik moet het prive dus maar doen met een A8 D3 4.2 uit 2003 ;) nadat mn Q7 kapotgelopen is..

Verder rijdt ik zakelijk een Caddy 3 met nog heel even een 1.9TDI DSG erin, die zeer binnenkort plaats gaat maken voor een 2.0TFSI S3 motor.

Sinds een week of 3 heb ik ook een groene T4 uit 1996, overgenomen van een klant die ik vorig jaar en andere (T5) verkocht heb, ZN T4 is zolang bij hem naast het huis blijven staan tot ie er met de kar niet meer langs kon en em aan mij verkocht heeft.

Verder heb ik nog een Audi V8 in DTM trim en 2 Passat's, een 1.8T Variant en een W8 Variant.
Genoeg over de andere auto's, hieronder een foto van de T4:
Afbeelding

Er zaten lelijke 18 inch wielen onder met een groene velgrand.. na een tijdje op internet allerlei T4 velgenfetish te hebben bekeken een hele bekende velg tegengekomen. Namelijk een Q7 velg die ik nog bewaard had.
Gauw een schroefset bij Sjaak besteld, steekadapters besteld en voila..

Volgende project is de AEL motor in te bouwen die ik nog had liggen van een ander project..
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Bericht door Blue Star »

Hoi Mathijs,

Welkom op ons geweldig :wjw Forum :yes
En zoals ik begrijp een VAG man in hart en nieren :gekte
Dub/bel welkom, mensen zoals jij kunnen we waarschijnlijk veel van leren.
En jij natuurlijk ook van ons.
Dikke Bulli heb je en die velgen staan Super !
Uiteraard suc6 met de ombouw van je :driveT4 en
mogelijk wil je een topic bij T4 Projecten aanmaken :jumpklap
Altijd leerzaam voor iedereen.

Blue Star Bulli XXL
Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli
New Blue Star Bulli


Grüsse Fred
New Blue Star Bulli :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Bericht door Snautzer »

hoi en welkom, gif groen.... ook niet een allerdaagse kleur maar op die lwb staat het dan toch wel lekker.
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Bericht door Ikenmijnkois »

Nou Mathijs
Dat is ook toevallig jouw hier tegen te komen ik heb dan wel geen T4 meer Maar een T6 nieuw model nadat een dhl chauffeur mijn T5 GP totaal loss reed.
Gr Marcel van Es
Voor jouw beter bekend met mijn Passat 19 tdi waar jij de uitlaat nog gelast van hebt, als je het je nog herinneren kan hahaha uit Den Haag
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Gebruikersavatar
Vdub_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2017, 14:12
Locatie: Vorden

Re: Vdub, 1996 T4 2.4d lang

Bericht door Vdub_nl »

Dat weet ik nog wel Marcel
Plaats reactie