Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen voor ik om hulp vraag ;)

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ziggy
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2017, 10:09
Locatie: belgie

even voorstellen voor ik om hulp vraag ;)

Bericht door Ziggy »

Hallo ik ben Ziggy woonachtig in Belgie
Droomde er al lang van om een T3 aan te schaffen maar vond er helaas geen binnen mijn budget
dus ben ik maar voor een T4 gegaan van het jaar 2002 waar ik toch wel zeer blij met ben
Nu heb ik deze reeds 4 maand of iets langer.
Maar helaas stuit ik van het een probleem op het ander
Eerst wou hij niet starten bleken het de voorgloei boegies te zijn
Na een paar weken te rijden begaf het schakelmechanisme het
Bleek ook maar een kleinigheid dus dat is ook al gemaakt
Deze week wou hij weer niet starten heb ik op aanraden van een goede kennis een nieuwe batterij gestoken
reed weer goed voor een week

Maar nu moet ik telkens 5 tot 10keer proberen starten tegen dat hij in gang schiet ( motor slaagt wel aan de eerste keer maar slaagt direct terug af)
Eenmaal gestart start hij erna zonder problemen
Ook had ik het raar voorval dat na 1u op de autosnelweg te rijden , gestopt voor te tanken auto wou niet meer starten
2de batterij aangesloten en starte wel , dit zou nu wel kunnen opgelost zijn sinds de nieuwe batterij erin gestoken is niet zeker
Heb al zitten rondkijken op het forum maar ben niet egt een kenner dus kan het in mijn ogen vanalles zijn.

Hoop dat ik op een dag mijn T4 in orde krijg dat ik niet wekelijks of maandelijks met problemen zou zitten

Dus bij deze als er iemand tips heeft altijd welkom :)
Geef niet zomaar op want heb er zelf al redelijk veel tijd ingestoken vooral aan de binnenkant :T44EVER :driveT4 :peace
Alvast bedankt
Plaats reactie