dus hierbij
maar heb me hier aangemeld omdat ik aan het zoeken ben naar een busje waarbij ik uiteindelijk qua formaat op een transporter uit kwam
op moment heb ik het oog op een 2012 handgeschakelde 140pk of een 2008 automaat 174pk
nu lees ik veel slechts over die automaat in combi met de 174
toch heb ik liever een automaat en zolang bekend is dat hij niet veel heeft moeten trekken neem ik aan dat het wel redelijk save is
automaat is wel een redelijke must maar als hij echt zo onbetrouwbaar is dan liever niet.
wat zijn de meningen daarover hier vraag ik me eigenlijk af
is een 2008 al voorzien van roetfilter vraag ik me ook af want in 2019 zou de belasting flink omhoog gaan toch?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
even niet verplicht voorstellen
- Multivan Generation
- Berichten: 33767
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: even niet verplicht voorstellen
Ja 2008 heeft roetfilter en ik zou de automaat laten staan. Tenzij je 3000 euro revisiekosten er bij calculeert. De 140 pk TDI van de GP is wel een probleemloze motor. Wil je perse automaat dan zou ik kijken naar eentje met een dag bak, dus dan kom je automatisch bij een GP uit.
Re: even niet verplicht voorstellen
ook een carvalle? want in nederland waren die niet verkocht dus komt uit duitsland
3000 euro vind ik nog meevallen want had op 7500 gerekend wat ik hier en daar zo had geleden
en een dsg bak is een drama want heb er in gereden en schakelde pas bij 2000 toeren en erg zenuwachtig allemaal al begrijp ik dat het ook allemaal te herprogrammeren is
3000 euro vind ik nog meevallen want had op 7500 gerekend wat ik hier en daar zo had geleden
en een dsg bak is een drama want heb er in gereden en schakelde pas bij 2000 toeren en erg zenuwachtig allemaal al begrijp ik dat het ook allemaal te herprogrammeren is