Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 Caravelle 2.5 l benzine automaat 1997

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Pieternel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 nov 2015, 10:24

T4 Caravelle 2.5 l benzine automaat 1997

Bericht door Pieternel »

Goedendag allemaal,
sinds 18 maanden ben ik in het bezit van een caravelle, we hebben 14 jaar een zelfbouw camper gehad een verlengde ford transit, maar na 18 jaar
ging de motor slechter worden met nog geen 100.000km op de teller, dus verkocht, Een caravan voor in de plaats gekocht, dat is ook heerlijk.
Met een normale auto ervoor, niets mis mee, alleen geen ruimte dus op zoek gegaan en een vw bus gekocht, het was een rolstoel auto met heftruc
verlengde rails voor de stoel een groot blok met knoppen voor van alle en nog wat. de voordeur was nog nooit open geweest alles via de zijdeur met de rolstoel. Ik heb hem gekocht onder voorwaarde dat alles eruit werd gehaald, daartegen is er een klapbed gemaakt een hefdak een keukentje en is hij goedgekeurd als camper met 5 zitplaatsen, er staat nu 85.000km op de teller met boekjes de vorige eigenaar heeft bijna elke 5000km onderhoud laten doen, Bij lucy sale hebben ze alles geregeld. Ik ben een gelukkig mens met deze bus, heerlijk rustig rijden, soms wordt ik wel ongerust als ik de ellende hier lees, ga ik toch extra luisteren of ik iets geks hoor.Ik heb hem laten keuren bij de ANWB de motor tikt een beetje maar dat is de potentiometer dat kan geen kwaad zeggen zij.

vriendelijke groeten Pieternel
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: T4 Caravelle 2.5 l benzine automaat 1997

Bericht door Snautzer »

Hoi Pieternel. Leuk nog een zelfbouw camper ! Maak je overigeens niet te ongerust hoor. Veruit de meeste mensen posten hier als er een probleem is. Van veruit de meerderheid die je niet hoort heeft dan ook geen problemen. Wjw is gewoon een hele goede vraagbaak met kundige leden er tussen. Dat trekt de "probleem" gevallen en niet diegene die gans tevreden rond tuffen met hun busje.
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: T4 Caravelle 2.5 l benzine automaat 1997

Bericht door Blue Star »

Hoi Pieternel,

Welkom op ons super :wjw Forum. :yes
En natuurlijk gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Bulli :campingT4
De T4 is één van de beste Bulli's die gebouwd zijn, met een beetje liefde en aandacht kunnen
jullie er 10 tallen jarig plezier mee hebben.

En graag nodig ik jullie uit voor de :wjw Nieuwjaar Meeting op 14-01-2018 op de camping de Koekoek te Tienhoven.
( Zie rubriek Meetings )

Blue Star Bulli XXL
Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL
Grüsse Fred en Gosia,
New Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie