Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen ;-)

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boebels
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 dec 2017, 09:51
Locatie: Walcheren, Zeeland

Voorstellen ;-)

Bericht door Boebels »

Hoi allemaal,

Nieuw hier en was op zoek naar de voorstel rubriek ;-) Gevonden!

Mijn naam is Monique, net in het bezit van een rode T5.
Het is de bedoeling om er een opknap-project van te maken, evenals dat ie ook wel verrekte handig is voor de boodschappen voor mijn horeca-zaakje.

Mijn grote droom was een camper bus. Zo'n T1...net als vele anderen.
Het is een T5 geworden, rood is ie.
En daar begon mijn spijtoptiek (na de koop)...haha! "wil ik wel zo'n rode bak?' Pff...ik zag de hele week erna nog allemaal andere mooie bussen voorbijkomen, met minder kilometers en 'gewoon' wit...etc etc.
Een week later kon ik hem ophalen en ja...de geur in die bus was echt heel vies...ik dacht, dat gaat er wel uit met raampjes open.
Maar nee. Het zit in de betimmering.
Vervolgens kwam ik er 's avonds achter dat het lampje in de cabine het wel doet maar niet reageert op de deur. En zo nog een aantal ogenschijnlijk "kleine" ongemakken.
Spijt all over the place natuurlijk!!
Had ik dan tóch geen kerel mee moeten nemen? (niet binnen handbereik hoor) en wilde de bus al weer verkopen.

Nu ja, e.e.a is gezakt en ga mijn project voortzetten met hoe ik het bedacht heb. Bloed zweet en tranen zal het gaan kosten maar hoop uiteindelijk een mooie bus er aan over te houden.
Camper is nog niet geheel de bedoeling maar een nette slaapplek voor mij en mn hondje wel. Zodat ik zo af en toe eens eruit kan zonder een tent op te hoeven zetten ;-)
December en januari heb ik de tijd om wanden en vloer te doen en volgend jaar ga ik aan een bed-bank beginnen....maar dat duurt nog een jaar ;-)

Verder vragen of issues zal ik óf melden óf opzoeken (heb sws als bezoeker al een hoop tips opgedaan wat betreft isolatie)

Ik hoop dat ik wat steun in de rug mag/kan ervaren van mede-bezitters;-)

Groet, Monique
Walda
Berichten: 721
Lid geworden op: 19 sep 2015, 16:19
Locatie: Joure

Re: Voorstellen ;-)

Bericht door Walda »

Welkom Monique,

Veel plezier met je aankoop, ik hoop dat de spijt omslaat in vreugde.

Groeten,

Walter
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Voorstellen ;-)

Bericht door Blue Star »

Hoi Monique,

Uiteraard welkom op ons geweldig :wjw Forum.
En ondanks je bedenkingen, toch gefeliciteerd met de aanschaf van je T5 :yes
Dat had ik ook nadat ik mijn geweldige T4 Combinatie de Blue Star Bulli XXL verkocht had :bonk :muur
Nu heb ik ook een T5 en ondertussen omgebouwd naar camper, genaamd de New Blue Star Bulli XXL.
De XXL staat bij beide Bulli's voor mijn aanhangers. :jumpklap
Ben nu dus toch weer een XXL aan het bouwen, maar loop ook alweer met nieuwe plannen,
aangezien ik in mijn Bulli woon en eigenlijk toch wat meer bewegingsruimte wil hebben :gekte
( zie mijn topic New Blue Star Bulli XXL bij T5 Projekten )
Natuurlijk kan je héél veel informatie van ons :wjw forum afhalen, maar vragen staat altijd vrij :toppie
En ik wil je ook uitnodigen voor onze :wjw Nieuwjaars Meeting in Tienhoven op 14-01-2018 :koffie :sjaal
Kan je niet alleen kennismaken, maar meteen in de vele andere Bulli's kijken en ideeën opdoen.

Blue Star Bulli XXL
Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL


Heel veel plezier met je T5,

Grüsse Fred
New Blue Star Bulli XXL
:wjw Nieuwjaars Meeting Team
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
Boebels
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 dec 2017, 09:51
Locatie: Walcheren, Zeeland

Re: Voorstellen ;-)

Bericht door Boebels »

Bedankt Walter en Fred!

Ik zal de meeting in overweging nemen, vind t ook wel leuk om mensen in real life te zien ;-)
Ik heb een thread van je bulli gevolgd, met name het isoleerverhaal...het schapenwol staat nu klaar om in m'n bus te gaan.
Echter zal de basis eerst netjes moeten zijn dus... Kit eraf!

Het zal ook wel goed gaan komen en ja, ik kan m over paar jaar natuurlijk ook verkopen en al m'n nieuw opgedane kennis stoppen in een nieuw project 😄

Het gaat vast goed komen!
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1154
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Voorstellen ;-)

Bericht door brugseb »

Ach, beetje ontnuchtering bij de start van de werken lijkt me niet abnormaal hoor - eenmaal je de bus hebt kaal gezet en de plannen worden concreet om die mooie ruimte aan te vullen, wordt je vanzelf weer super enthousiast :toppie :toppie :toppie :toppie
veel plezier, en we volgen je project graag met de nodige pics :sjaal
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
Plaats reactie