Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw hier

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
MdeJonge
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 dec 2017, 15:58

Nieuw hier

Bericht door MdeJonge »

Wat een geweldig forum is dit, zo veel ideeën, voorbeelden, foto's! Ik vind het een uitkomst.

Wij hebben pasgeleden onze eerste T5 bus gekocht, de wens om een camper te kopen hebben we al jaren maar gezien de gezinsgrootte was een kleine camper nooit een optie. Inmiddels zijn de kinderen groter en kan er in een losse tent gekampeerd worden mochten zij mee gaan.

Vandaar dus sinds vorig jaar serieus aan het nadenken gegaan over het soort camper. Een buscamper heeft voor ons zo veel meer charme dan een 'gewone' camper en ook het feit dat je zo'n bus ook als normaal vervoersmiddel kunt gebruiken deed ons kiezen voor een bus.

We zijn daarop rond gaan kijken, van de zomer op de camping hebben we wat mensen gesproken en vooral in wat buscampers gekeken.
Na de zomer de camperbeurs bezocht en toen we de camper indeling van Camperfixx zagen waren we definitief om. We vonden namelijk een bed van 1.20 breed te smal, en een vast bed geen optie aangezien de auto ook voor dagelijks gebruik is en we vaak met 3-4 personen in de auto zitten.

We hebben twee weken terug een bus gekocht, een zit-slaapbank besteld en het hefdak zal over een aantal weken geplaatst worden. Er is nog niet zo veel te zien op dit moment, we zijn nog volop aan het bedenken hoe we het willen maar ik zal later een topic aanmaken van de vorderingen.
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Nieuw hier

Bericht door Blue Star »

Hallo Mdejonge,

Blij dat je :wjw gevonden hebt. :yes
En gefeliciteerd met jullie :driveT5
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar dat zijn we eigenlijk allemaal :gekte
Rest me natuurlijk maar één ding en dat is jullie uitnodigen op onze Nieuwjaars Meeting
op 14-01-2018 te Tienhoven, zie rubriek Meetings.
Kunnen we niet alleen kennismaken, maar kunnen jullie ook zien hoe andere WJW'ers hun Bulli hebben ingebouwd :jumpklap
In ieder geval héél véél plezier met jullie :campingT4



Grüsse Fred
New Blue Star Bulli XXL
:wjw Nieuwjaar Meeting Team :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
MdeJonge
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 dec 2017, 15:58

Re: Nieuw hier

Bericht door MdeJonge »

Dank je wel Fred!

Ik houd het in gedachten!
Plaats reactie