Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Noordharing
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2018, 23:57

Even voorstellen

Bericht door Noordharing »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Gert en sinds enkele maanden in het bezit van een T5 Kombi kwb, een ex-Douane bus met 8 zitplaatsen uit 2010. De RDW keuring is inmiddels achter de rug. Vanaf het begin stond voor ons vast dat wij zoveel mogelijk zitplaatsen op kenteken wilden behouden. Door naast de tweezitsbank aan de rechterkant een naar buitendraaiende keuken te plaatsen hebben we nu 7 zitplaatsen op kenteken staan.

Wij zijn nu de bus verder aan het afbouwen zoals het aanbrengen van ontdreuningplaten, isolatie en electra. Geweldig om dan gebruik te kunnen maken van de ervaringen en kennis van andere weetjewellers.
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Even voorstellen

Bericht door LAYCA »

Welkom op dit forum :yes

Groeten Wim :zwaai
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
patrickenlida
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2018, 15:41

Re: Even voorstellen

Bericht door patrickenlida »

Wij gaan Zaterdag onze kombi ophalen. Deze heeft 9 zitplaatsen. Volgens kenners is het toegestaan om de keuken achter de achterbank te plaatsen. Ik heb de belastingdienst gebeld om te vragen of dit klopt. Ze hebben werkelijk geen idee! Weet iemand hoe het echt zit? Lijkt me fantastisch om zo te rijden. Als ik een kinderpartijtje heb of met een uit wedstrijd moet rijden hebben we 9 zitplaatsen. Als we gaan camperen laat ik de achterban thuis en kunnen we de keuken goed gebruiken.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Hoi en welkom, lees dit even voor de inbouw voorschriften viewtopic.php?f=23&t=52941
Plaats reactie