Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Optimus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:44

Even voorstellen

Bericht door Optimus »

Hallo mede volkswagen bestuurders, ik ben Martin en stel mij hier even voor. Sinds 4 weken ben ik de trotse eigenaar van een T5 multivan omgebouwd naar camper die ik van plan ben het gehele jaar te gebruiken als mijn vervoer middel en te gebruiken voor mijn hobby, competition BBQen door geheel Europa.
Nu ben ik er achter gekomen dat mijn T5 niet vrij is van storingen en hoop op dit forum met hulp van jullie deze storingen weg te nemen, wat ook bij een aantal storingen ook al gelukt is, behalve de storing in de ruiten wissers. Heb al van alles geprobeerd van relais tot aan het boordregel apparaat maar niets is succes vol.
Dit laat ik doen door een vag monteur in de avond uren, ook hij staat nu ook echt voor een raadsel, morgen gaan we de motor van de wissers vervangen en dan afwachten.

Hoop hier een hoop te kunnen leren!

Met vriendelijke groeten
Martin aka Optimus
Proud owner of a T5 multivan camper :yes
3xrood
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Even voorstellen

Bericht door Blue Star »

Hallo Martin,

Welkom op ons geweldig :wjw Forum :yes
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie :campingT4
We wensen jullie heel veel plezier met jullie Bulli en hopen natuurlijk zónder problemen.
Voor je probleem met de wisser, kan je beter naar de "VW T5 " gaan,
daar is de kans veel groter dat je antwoord op je vragen krijgt als hier bij "Voorstellen "
Maar......Als Competion BBQ'er kan je eigenlijk niet om ons :wjw {Zelfbouw} Camper Weeekend heen :bbq :campingT4 :camping
Dit vindt plaats op 20/22 April te Megchelen, net achter Arnhem.
Vrijdagavond eten we met zijn allen chinees en zaterdagavond ...ja :bbq
Dus jij als Meester BBQ'er bent zéker welkom :sjaal
Ook treedt onze :wjw Klapband op :proost

We zien jullie graag verschijnen :adhd

WJW Zelfbouw Camper Weekend 2017
WJW Zelfbouw Camper Weekend 2017

Grüsse Fred
New Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
Optimus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:44

Re: Even voorstellen

Bericht door Optimus »

Fred,

Dank voor je bericht, zal even de wedstijd agenda er op na slaan want de wedstijden gaan voor een plezier weekend maar mocht ik niets hebben dan zo het zo maar kunnen dat ik mee doe met het weekend.

Zal inderdaad mijn vragen stellen in een ander draadje!
Met vriendelijke groeten
Martin.
Proud owner of a T5 multivan camper :yes
3xrood
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Even voorstellen

Bericht door ktmkrik »

Optimus schreef: 29 jan 2018, 17:50 Hallo mede volkswagen bestuurders, ik ben Martin en stel mij hier even voor. Sinds 4 weken ben ik de trotse eigenaar van een T5 multivan omgebouwd naar camper die ik van plan ben het gehele jaar te gebruiken als mijn vervoer middel en te gebruiken voor mijn hobby, competition BBQen door geheel Europa.
Nu ben ik er achter gekomen dat mijn T5 niet vrij is van storingen en hoop op dit forum met hulp van jullie deze storingen weg te nemen, wat ook bij een aantal storingen ook al gelukt is, behalve de storing in de ruiten wissers. Heb al van alles geprobeerd van relais tot aan het boordregel apparaat maar niets is succes vol.
Dit laat ik doen door een vag monteur in de avond uren, ook hij staat nu ook echt voor een raadsel, morgen gaan we de motor van de wissers vervangen en dan afwachten.

Hoop hier een hoop te kunnen leren!

Met vriendelijke groeten
Martin aka Optimus
Toevallig toch geen storing in je interval functie?
Gebruikersavatar
Optimus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:44

Re: Even voorstellen

Bericht door Optimus »

Ja de interval, maar ook dat de wissers midden op de ruit blijven staan, alle geprobeerd wat hier op het forum beschreven staat. Heb het relais, boordnet regelmodule en beide onsuccesvol, wat later bleek was het de motor.
Deze gisteren vervangen en lijkt de oplossing.
Proud owner of a T5 multivan camper :yes
3xrood
Plaats reactie