Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen Hugo

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
hugopoley

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

Afgelopen weken weer een update gedaan aan de bus, een set 20 inch velgen geplaatst.
20200811_163013.jpg
20200821_133451.jpg
20200811_163005.jpg
Tricolore

Bericht door Tricolore »

Wat staat ie er mooi bij zo hè ? Hoe gaat het *kuch* met je rug ? :lach

Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
hugopoley

Bericht door hugopoley »

Tricolore schreef: di sep 01, 2020 11:34 Wat staat ie er mooi bij zo hè ? Hoe gaat het *kuch* met je rug ? :lach

Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
Thanks. De rug gaat eerlijk gezegd niet goed, maar met rijden gelukkig geen last van.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwachte dat hij stugger zou zijn met een lagere band, heb het idee dat hij zelfs soepeler is geworden. Het enige wat ik nog even moet afstellen is de hardheid, dit mag wat harder worden omdat ik in Duitsland bij hogere snelheden vond dat hij wat aan het "dansen" was op zijn neus.

Nee sorry die heb ik niet, kan ik eventueel wel maken bij de wielen wissel van zomer naar winter. als ik er dan aan denk... :muur
Marco B

Bericht door Marco B »

Goh wat het uiterlijk van een bus dan kan veranderen he. Maar ten goed, mooi setje hoor!
Plaats reactie