Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Raanan en Jolien met een T4 California

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Raanan
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 okt 2018, 02:30

Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door Raanan »

Hallo allemaal,

Ik zit hier al een tijdje op dit forum dus hoogtijd om mezelf even voor te stellen.

Ik ben Raanan (40 jaar) en mijn vrouw Jolien (30 jaar). Wij wonen nu nog een paar dagen in Haarlem maar verhuizen tijdelijk naar Almere en daarna ook weer tijdelijk naar Amsterdam.

Mijn vrouw en ik hebben sinds oktober een VW T4 California gekocht met een Westfalia inrichting. Onze t4 is een oudje (1991) maar ziet er absoluut er niet zo uit.
Screenshot_20181005-193308_WhatsApp.jpg
Wij zijn van plan om vanaf volgend jaar april minimaal een jaar met onze t4 te gaan reizen door Europa. Vandaar tijdelijke woning.

Wij zijn bezig met alle voorbereidingen en ik ben vooral bezig met onze T4 voor te bereiden op een lange reis.

Ik ben wel handig maar ik ben zeker geen automonteur ;)
Daarom ben ik blij met een goede forum waarin ik veel kennis op kan doen en om advies kan vragen :)

Mijn plan voor onze bus:
- twee nieuwe huishoud accu's 90Ah
- zonnepaneel op het dak plaatsen
- nieuwe tentdoek voor hefdak
- APK keuring
- interieur een moderne look geven
IMG-20181124-WA0004.jpg
Mochten jullie meer van mij willen weten dan hoor ik dit graag.

Groet,

Raanan
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door ktmkrik »

Misschien heb je hier iets aan voor ideeën?

https://www.youtube.com/channel/UCWq4rB ... duZwofs61w
https://www.youtube.com/channel/UCwt6ad ... D-2s4jUvEw

Laatste zit vol goede ideeën!
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4771
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door Hanz »

Welkom op het forum, het is te hopen dat je niet al te vaak advies nodig hebt tijdens je reis. Ben wel benieuwd naar die moderne look, dat Westfalia grijs is niet meer echt van deze tijd. We zijn hier dol op foto's :lach
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Raanan
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 okt 2018, 02:30

Re: Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door Raanan »

Dank jullie wel voor de leuke reacties :yes
Ik zal ook een bericht aanmaken in t4 projecten op de forum. Om met veel fotos de transformatie te laten zien :)

@jan2009, ik ben wel heel benieuwd ik ik zo'n model heb die voor een groot deel verzinkt is. Ik zal eens rondneuzen hoe dat zit met de VW logo op de achterklep.

@ktmkrik, Dank je voor de linkjes. Daar hebben ze inderdaad een hoop aan gedaan. Zover zal ik ook niet gaan voorlopig.. met een sprinter heb je ook net even wat meer ruimte om dat soort dingen te doen. Maar wel vet om te zien. Zal zeker wat ideeën uitkomen :)

@Hans, haha ik hoop ook niet dat ik jullie advies te vaak nodig zal hebben. Maar wel fijn dat het er is! Ik zal binnenkort weetjewel bombarderen met foto's :lach

:zwaai tot snel..
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door Multivan Generation »

Er zijn een aantal weetjewellers die hun westfalia meubels hebben voorzien van folie,
om het wat frisser te maken, met mooie resultaten :toppie

Je kunt daarvoor je licht eens opsteken bij onder andere Hornbach als je dat zou willen.

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Erdem50
Berichten: 2701
Lid geworden op: 21 sep 2014, 18:18
Locatie: Limmen

Re: Raanan en Jolien met een T4 California

Bericht door Erdem50 »

Welkom op het forum!

Leuk dat jullie zo bezig zijn en ruim op tijd alles aanpakken.

Vervangen van de accu’s doe je goed! Misschien een idee om de koelkast en lader ook meteen te laten reviseren aangezien je nu toch alles los hebt. HenkK op het forum is hier ervaren in.
T4 California Generation 2.5TDI 202pk/409nm
Bij nood 215pk/423nm 😉
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Plaats reactie