Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw hier, en in de markt voor een T4 camper.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Tigelu
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2019, 14:00

Nieuw hier, en in de markt voor een T4 camper.

Bericht door Tigelu »

Hallo allemaal. Normaal gebruik ik de naam Bosso. Een vriendin van mij wil een T4 2,5 TDI van '98 kopen met ACV motor, en als alles doorgaat zal zij tzt dit account overnemen. Vandaar nu al de naam Tigelu.
Aan mij om alvast de edele taak om het e.e.a. aan info in te winnen, maar heb zelf helaas geen bal verstand van T4 campers. Al zoekende kwam ik op dit forum uit, en zo te zien is hier alle kennis aanwezig.
Dus bij deze aangemeld! :driveT4
VW T4 camper 1998 met 2,5TDI ACV.
Tigelu
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2019, 14:00

Re: Nieuw hier, en in de markt voor een T4 camper.

Bericht door Tigelu »

Och, ik heb zelf nog een SIMCA 1301 uit 1973. Dan pas heb je het over een rijdend milieu delict. :nuts
VW T4 camper 1998 met 2,5TDI ACV.
Tigelu
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2019, 14:00

Re: Nieuw hier, en in de markt voor een T4 camper.

Bericht door Tigelu »

Goedemorgen allen.
Ik ben Tigelu en inmiddels, mede dankzij regelkamer gedaan door Bosso, de eigenares van genoemde T4 camper Bush.
Ik heb een klein beetje ervaring met campers (2x gehuurd, maar dat waren direct van die hele grote, luxe exemplaren) en droomde al een tijdje van een kleinere (bus)camper met lengtebedden. Dus toen Bosso een foto opstuurde van Bussum was ik gelijk verkocht. Het is wel weer even wennen zo’n “grote” wagen onder je r**t, ik rij normaliter in mijn Alta van 16 jaar jong.
Ondanks de leeftijd van Bussum (gelukkig is ze niet zo oud als ik) hoop ik nog een aantal jaren samen op stap te kunnen.
Nu eerst een uitrusting. Ik elkaar zoeken. Te beginnen met verwarming en sanitair. :ikrij
VW T4 camper 1998 met 2,5TDI ACV.
Plaats reactie