Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo even voorstellen is wel zo netjes dus bij deze

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
optimaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2020, 10:34

Hallo even voorstellen is wel zo netjes dus bij deze

Bericht door optimaal »

Goedendag Weetjewellers Ewald hier een na bijna 30 jaar sleutelen een nog steeds enthousiaste automonteur uit de zaanstreek die via een subaru forrester turbo, volvo 240 station en (nog af te maken) volvo amazon combi weer op het transporter nest wil landen....heb in het verleden 2 t3 doka's gehad, de eerste naar Mali gereden en verkocht de 2e uiteindelijk voorzien van een 2.0 ady golf motor, maar de combinatie 2 kleine kinderen en camperen was toch niet de gelukkigste.
Inmiddels een lichte caravan met stapelbed gekocht die achter een v50 hangt maarrrr het plan is bij mij ontstaan om een t5 op benzine om te bouwen naar campert en nu komen jullie weetjewellers in beeld, wilde in eerste instantie een cng 2.0 115 pk(ex perosnenvervoer) maar heb begrepen dat de actieradius waardeloos is dat er heel lastig een trekhaak onder kan en dat je met vermogen te kort komt, nu ben ik geen snelheidsduivel maar als je een vrachtwagen je rechts inhaalt terwijl je hem in wil halen......dus de vraag zou zijn is de cominatie t5 115 pk benzine met een caravan van max 1000 kg te doen ? of moet ik uitwijken naar een tsi met risico op olieverbruik ? of zelfs een vr6 op lpg uit duitsland halen ?
Ben druk aan het sparen dus het liefst natuurlijk een bus met gebruikssporen, hebben hier 3 t5's omgebouwd tot camper maar wil het dak door fsl laten doen en vervolgens zelf een interieur maken.
Mijn excuses dat het i.p.v voorstellen een wat langdradig verhaal met vragen is geworden, maar meedenken wordt zeer op prijs gesteld !!

Groet ewald
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hallo even voorstellen is wel zo netjes dus bij deze

Bericht door Henk-1 »

Hoi Ewald welkom op weetjewel.
:ikrij :zwaai
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
ruud vd meulen
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mei 2019, 19:23
Locatie: West-friesland

Re: Hallo even voorstellen is wel zo netjes dus bij deze

Bericht door ruud vd meulen »

Welkom,

misschien beter voor dit verhaal een topic in de goeie categorie te openen, niet iedereen leest de voorstel hoek :zwaai
Plaats reactie